שינוי כיוון - ובמיוחד כשמדובר במלון עם ותק של 15 שנה - הוא לא עניין פשוט.
מלון אגמים באילת של רשת ישרוטל מתמודד בימים אלה עם האתגר הזה. המלון שואף לפנות לקהל צעיר ולהציע שירותי בוטיק, כשהרשת אף הכניסה את היד לכיס ושיפצה חלק מהמלון בדרך לשיפוץ נוסף.
כעת ניצב המלון בפני החלטה מאתגרת - לאיזה קהל יעד לפנות מבלי להסב נזק כלכלי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.