אמרסון ספקטרוניקס מציעה 16 משרות למפוטרים בקריית גת

אחרי סודה סטרים, אינטל ואסם, גם חברת אמרסון ספקטרוניקס משדרות מציעה משרות לעובדי בית הזיקוק לסוכר של חברת סוגת וחברת ויסוניק מקריית גת, שהודיעו בשבועות האחרונים על כוונתן לסגור את פעילותן ולפטר יותר מ-500 עובדים.

חברת סוגת מתכוונת לייבא סוכר לבן מאירופה ולסגור את בית הזיקוק בעוד כחצי שנה ואילו ויסוניק, שעוסקת ביצור של מערכות אזעקה, מתכוונת לסגור את קווי הייצור שלה בקריית גת ולהעתיקם לחו"ל. בעקבות תוכניות אל יפוטרו, כאמור, יותר מ-500 עובדים משתי החברות - כ-450 מוויסוניק ועוד כ-60 מסוגת.

"יש דרישה"

אמרסון ספקטרוניקס, שעוסקת בפיתוח וביצור מערכות לגילוי ולכיבוי אש, מציעה 16 משרות לעובדים שיפוטרו מסוגת ומויסוניק. מדובר בתפקידים בתחום תכנון הייצור, ניהול קווי ייצור, אנשי בקרת איכות, מהנדסי פיתוח ואנשי רכש ומערכות מידע: "התחלנו לראיין חלק מעובדיה של חברת ויסוניק למגוון משרות ואנחנו מקווים שיגיעו אלינו מועמדים נוספים. יש דרישה לאנשי מקצוע ולעובדים איכותיים בדרום. מעבר לכך, זה חלק מהמחויבות החברתית הבסיסית שלנו למקום שבו אנחנו חיים ופועלים", אמר היום (ה') מנכ"ל החברה, טל לאופר.

באתר הפעילות של אמרסון בשדרות מועסקים כ-170 עובדים.

נוסף על הצעת המשרות הפנויות באמרסון ספקטרוניקס, גם חברות גדולות נוספות שפועלות באזור קריית גת הביעו נכונות לקלוט חלק מהמפוטרים בויסוניק ובסוגת.

זאת, לצד תוכנית מיוחדת שמתגבשת במשרד העבודה ובשירות התעסוקה לליווי פרטני של כל מפוטר מחברות אלה עד לשילובו במקום עבודה חדש.