מגמה מעורבת בסיום בוול סטריט; נטפליקס עלתה בכ-14%

על הפרק: דוחות ג'ונסון אנד ג'ונסון, נוברטיס, גולדמן סאקס ועוד ■ ירידות שערים בסיום באירופה ■ הנפט עלה בכ-1% לאחר דיווחים על קיצוץ תפוקות

וול סטריט / צילום: רויטרס
וול סטריט / צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ג') במגמה מעורבת, לאחר שאמש ננעל ללא שינוי רב. ברקע: מגמה שלילית נרשמה היום בבורסות אירופה, לאחר נעילה מעורבת בשוקי אסיה.

 

עונת הדוחות בארה"ב הגיעה לשיא, עם רשימה ארוכה של חברות משמעותיות שידווחו היום על תוצאותיהן הפיננסיות לרבעון השני של השנה. לפני הפתיחה דיווחו, בין היתר: ג'ונסון אנד ג'ונסון , בנק אוף אמריקה , נוברטיס , יונייטד הלת' , גולדמן סאקס , לוקהיד מרטין  ו-הארלי דוידסון .

בין החברות שידווחו לאחר נעילת המסחר: IBM , CSX  ו-יונייטד קונטיננטל הולדינגס  (חברת ההחזקות אשר מחזיקה בבעלות על חברת התעופה יונייטד איירליינס).

גזרת המאקרו, לעומת זאת, דלילה יחסית.

מניית יצרנית הרכב החשמלי טסלה רשמה אמש ירידות לאחר שגבר בן 58 ממיניאפוליס אמר כי רכב הטסלה שברשותו "האיץ בפתאומיות" בזמן נסיעה והתהפך לתוך ביצה, לאחר שהפעיל את מצב "הטייס האוטומטי" (שאמור להוות את השלד לתוכנת הנהיגה האוטונומית של טסלה). הנהג וארבעת הנוסעים שהיו במכונית סבלו מפגיעות קלות.

בלאקרוק , ענקית ניהול הנכסים של לארי פינק, דיווחה אתמול על עלייה מרשימה בפורטפוליו הנכסים שלה במהלך הרבעון (16%) אך רווחיה, בסך 5.24 דולר למניה היו נמוכה מהתחזיות - שצפו רווח של 5.40 דולר למניה. 

נטפליקס  דיווחה על תוצאות טובות ממשיכה בראלי שהחל אתמול.

אפל  ריכזה עניין והמשיכה במסע העליות שנמשך כבר 8 ימים ברצף - רצף עליות מרשים.