הצלחה בהנפקת מבני תעשייה: מגדילה את היקף הגיוס

המוסדיים הזרימו ביקושים של 385 מיליון שקל ■ החברה מגדילה את היקף הגיוס לכ-280 מיליון שקל

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

הצלחה בהנפקת מבני תעשייה . החברה השלימה היום (ג') הנפקת מניות בהיקף של כ-230 מיליון שקל ובעקבות הביקושים הגבוהים שהסתכמו ב-385 מיליון שקל, החליטו בחברה להגדיל את היקף הגיוס לכ-280 מיליון שקל. המחיר נקבע ברמה של 4.85 שקל, מחיר הגבוה בכ-2% ממחיר השוק של המניה.

את ההנפקה הובילה חברת החיתום פועלים אי.בי.אי, ואליה הצטרפו ברק קפיטל ואיפקס חיתום.

מבני תעשייה הנפיקה מניות כדי להגדיל את החזקות הציבור בה בכ-30%, החברה נסחרת היום במדד ת"א 125 בשווי שוק של כ-1.9 מיליארד שקל. בחודש האחרון העלתה מעלות S&P את תחזית הדירוג של החברה מיציבה לחיובית, בין היתר, בשל צפי להמשך ירידה במינוף ושיפור מבנה החוב.

נכון לתום הרבעון הראשון של השנה יש לחברה נדל"ן להשקעה בהיקף של כ-6.1 מיליארד שקל (מתוכם כ-5.3 מיליארד שקל, כ-86% בישראל). החברה נמצאת בתהליך ביצוע ותכנון מתקדם של פרויקטים חדשים בהיקף של כ-21 אלפי מ"ר ובתכנון של פרויקטים עתידיים בהיקף של 49 אלפי מ"ר, אשר אמורים להגדיל את NOI החברה בשנים הקרובות.

במהלך שנת 2016 ועד לתום המחצית הראשונה של השנה גייסה החברה כ-1.6 מיליארד שקל באגרות חוב וביצעה פירעונות קרן הלוואות ואשראים בהיקף של כ-1.8 מיליארד שקל, מתוכם כ-1.3 מליארד שקל קרן אגרות חוב בריבית ממוצעת של 5.8% ההלוואות החדשות שגויסו הן במח"מ ארוך ובריבית ממוצעת של 2.8%.  

שיעור התפוסה בנכסי החברה בתום הרבעון הראשון של השנה עומדת על כ-90%.