iDigital נכנסת לתחום תיקוני המכשירים ומציעה חלפים מקוריים

החברה, המשמשת כנציגת אפל בישראל, תציע שירות תיקונים, שלפי הצהרתה יהיה זול ב-30% מהמחיר במעבדות פרטיות

IDIGITAL/ צילום:אלי דסה
IDIGITAL/ צילום:אלי דסה

iDigital תנסה להתחרות במעבדות הפרטיות לתיקונים של מכשירי אפל: החברה, המשמשת כנציגת אפל בישראל, תציע שירות תיקונים, שלפי הצהרתה יהיה זול ב-30% מהמחיר במעבדות פרטיות (לחלקים מקוריים).

כך למשל, החלפת מסך מקורי לאייפון 7 תעלה 675 שקל ו-775 שקל למכשירי ה-7 פלוס; ותיקון מסך למכשירי אייפון 6 יעמוד על 550 שקל. שירות נוסף שתעניק iDigital (כלול במחיר) הוא מכשיר אייפון חלופי.

ההמלצה, כמו תמיד, היא להשוות מחירים מול מעבדות פרטיות שמציעות חלפים מקוריים ושירות אמין ושלאור התחרות מציעות גם מחירים זולים יותר - כך למשל באתר השוואות המחירים זאפ מצאנו הצעות מחיר להחלפת מסך לאייפון 6 במחירים של 250 שקל ופחות (לא ברור האם למסך מקורי) והצעות להחלפת מסך לאייפון 7 במחירים של עד 500 שקל.

ב-iDigital מדגישים כי ישראל היא המדינה השנייה בעולם שנבחרה לאפשר שירות תיקוני מסכים מקוריים של אפל. עוד מדגישים בחברה כי התקלה השכיחה ביותר בעולם הסמארטפונים היא שבר מסך - שכמובן לא נכללת באחריות.

על-פי מדיניות אפל, עד עתה, במקרה של שבר מסך, אפשרה החברה לצרכנים לרכוש מכשיר אייפון חדש במחיר מוזל, ולא אפשרה תיקון של מסך האייפון במסך מקורי. הצעה כזו, מטבע הדברים, שלחה את הצרכנים לתקן את המכשיר שלהם במעבדות הפרטיות. בחלק מהמקרים התקלה תוקנה ללא בעיות (עם מסכים מקוריים או משומשים), ובחלקם התיקון הוביל לתקלה אחרת ולתסכול מתבקש בעקבותיה. התיקון כעת ב-iDigital למכשירים המצויים תחת אחריות יאפשר לשמור על האחריות גם לאחר התיקון. 

חשוב לציין כי מדובר במהלך שאפל העולמית עומדת מאחוריו. מי שתבצע בפועל את התיקונים (עבור כלל לקוחות אייפון) היא חברת DCS. החברה נבחרה על-ידי אפל לבצע את התיקונים במכשירי החברה, אחרי שהיא עברה הכשרה לתיקונים בסטנדרט הבינלאומי של החברה, כולל שימוש בחלפים מקוריים ועמידה בלוחות זמנים תקניים.

כאמור, השירות מיועד לכלל לקוחות ומשתמשי אפל בישראל, הן עבור מוצרים שנרכשו בארץ והן עבור מוצרים שנרכשו בחו"ל ונושאי אחריות יצרן (Apple Warranty). מחזיקי המכשירים יוכלו להביא אותם לסניפי iDigital (ולקבל מכשיר אייפון חלופי) או ישירות למעבדות (הסניף הראשי של DCS ממוקם בראשון-לציון, ונקודות איסוף נוספות פזורות בארץ).