רשת קליגולה נסגרת: תוחלף ע"י רשת חדשה תחת המותג פטיש

הרשת החדשה של קבוצת מאניה גרופ תיפתח בימים הקרובים ותכלול תחתיה את מותג הנעליים קליגולה, לצד מותגים נוספים של נעליים, תיקים ואביזרי אופנה

לוגו קליגולה
לוגו קליגולה

קבוצת מאניה גרופ סוגרת את רשת נעלי קליגולה שנרכשה על-ידה במארס האחרון, ומחליפה אותה ברשת תחת מיתוג מחודש תחת השם FETISH. הרשת החדשה תיפתח בימים הקרובים ותכלול תחתיה את מותג הנעליים קליגולה, לצד מותגים נוספים של נעליים, תיקים ואביזרי אופנה.

מקבוצת מאניה גרופ, בבעלות של רונית חיימוביץ, מישל רוגוף ואורן יפרח, נמסר בנוסף כי לקראת פתיחה של רשת האופנה החדשה FETISH, חלק מסניפי רשת הנעליים קליגולה ייסגרו, כאשר מותג הנעליים ימשיך כחלק ובתוך מותגי הרשת החדשה, בעוד חלק מהסניפים יישארו ויוחלפו במיתוג המחודש, כאשר בשלב הראשון ובמהלך החודשים הקרובים 11 מתוך כ-35 חנויות רשת קליגולה יעברו מיתוג ומיצוב חדש ויהפכו לחנויות FETISH.

שתי הרשתות יפעלו במקביל, כאשר בשלב השני ייפתחו חנויות נוספות של הרשת החדשה במקום חנויות קליגולה הקיימות. כמו כן, בחלק מהמיקומים ייסגרו חנויות קליגולה, וחנויות של FETISH ייפתחו במיקומים נוספים.

קבוצת מאניה גרופ הוקמה בשנת 2002 עם הקמת המותג MANIA, והיא נמצאת בבעלות מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ', מונה כיום 52 סניפים ומעסיקה כ-400 עובדים. מחזור המכירות של הקבוצה עומד על כ-300 מיליון שקל בשנה.