הנאסד"ק צנח בכ-2.5% ברקע משבר ארה"ב-צפון קוריאה

ירידות בסיום המסחר בבורסות אירופה על רקע המתיחות הגיאו-פוליטית בין ארה"ב לצפון קוריאה ■ עונת הדוחות בעיצומה: לאחר הנעילה תדווח סנאפ ■ טבע איבדה עוד כ-2%

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס
סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בניו יורק התנהל היום (ה') במגמה שלילית, על רקע ירידות השערים בבורסות אירופה והמשך המתיחות הגיאו-פוליטית בין ארה"ב לצפון קוריאה.

 

המתיחות בין ארה"ב לצפון קוריאה המשיכה גם אתמול כשהנשיא טראמפ אמר ש"הארסנל הגרעיני שלנו חזק יותר מאי-פעם והוא מקווה שלא יהיה צורך להשתמש בו". המנהיג הצפון קוריאני ג'ונג און לא התרגש ואמר כי עד אמצע חודש אוגוסט המדינה תשלים את תכניתה לתקיפת אזור האי גואם שבו נוכחות אמריקאית גדולה.

"סוחרים נדרשים כעת לעצבים מברזל על מנת לקנות סחורה בשוק המניות הנוכחי", סיכמו בקצרה את המצב ב-CMC Markets.

עונת הדוחות נמשכת בניו יורק, והיום ידווחו, בין היתר, לפני הפתיחה קוהל'ס  ומייסי'ס  ולאחר הנעילה תפרסם סנאפ  את תוצאותיה הכספיות, כמו גם ניוז קורפ .

טבע  נותרה במוקד לאחר שאיבדה מעל 40% מערכה תוך שבוע, על רקע דוחות חלשים שהיממו את השוק. כעת ממתינים בשוק לראות מה תעשה ענקית הגנריקה הישראלית כדי לצאת מהמשבר הקשה בתולדותיה, ובראש ובראשונה התמודדות עם החוב הענק הרובץ לפתחה ומינוי מנכ"ל קבוע.

פריגו  ריכזה עניין רב לאחר שפרסמה דוחות כספיים שהיכו את התחזיות המוקדמות, והחברה קיזזה את ההפסד הרבעוני ל-69.6 מיליון דולר. בנוסף, העלתה החברה את תחזיותיה להמשך השנה.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]