ארקיע תהיה נותנת החסות הרשמית של הפועל ת"א בכדורגל

מועדון הכדורגל הפועל ת"א ייקרא מהיום "הפועל ארקיע ת"א" ■ לפי ההערכות, היקף החסות עומד על 3.5 מיליון שקל לתקופה של 3 שנים ■ החסות כוללת כיתוב על מדי השחקנים ושילוט פרסום במגרש

לוגו ארקיע
לוגו ארקיע

חברת התעופה ארקיע חתמה על הסכם חסות ופרסום עם מועדון הכדורגל הפועל תל-אביב, שייקרא מהיום "הפועל ארקיע תל-אביב".

ההערכות הן כי היקף החסות עומד על 3.5 מיליון שקל לתקופה של 3 שנים. החסות כוללת כיתוב על מדי השחקנים ושילוט פרסום במגרש. 

"אנו גאים להכריז כי חברת התעופה והתיירות ארקיע תשמש כנותנת החסות הראשית של קבוצת הפועל תל-אביב החל מהעונה הנוכחית, ומהיום ייקרא שמו של המועדון הפועל ארקיע תל-אביב", נמסר מהמועדון.

כחלק מתהליך הבנייה המחודשת של המועדון, בשבועות האחרונים ניהלו נציגיו משא-ומתן עם נותני חסות פוטנציאליים המאמינים במועדון ובדרכו. בסופו של התהליך נבחרה ארקיע כנותנת החסות הראשית.

מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, עוז ברלוביץ', מסר: "אנו גאים להיות חלק ממועדון הפועל תל-אביב ומאמינים בבעלי הקבוצה, בהנהלתה החדשה ובשחקנים. הסכם החסות משקף חיבור טבעי בין שני מותגים ישראליים ותיקים הנמצאים בתנופת צמיחה והתחדשות".

בעלי הפועל תל-אביב, שרון ניסנוב, אמר על שיתוף-הפעולה: "אנו רואים בהצטרפות של חברת ארקיע להפועל תל-אביב מהלך מבורך בדרך שהתחלנו בינואר האחרון. המטרה היא כמובן להחזיר את המועדון לימיו הגדולים, ושיתוף-פעולה עם גוף כה מוכר ומוערך בישראל הוא צעד חשוב בדרך שלנו, ואנו צופים שיתוף-פעולה ארוך-טווח בין שני הגופים".