ח"כ אורן חזן מסתבך: יועמד לדין על תקיפת עובד ציבור

היועמ"ש מנדלבליט הודיע היום כי החליט להגיש כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן בעבירות של תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור וכן התנהגות פסולה במקום ציבורי, זאת בגין תקיפת מנכ"ל עיריית אריאל לפני כ-3 שנים

אורן חזן (צילום: אייל יצהר)
אורן חזן (צילום: אייל יצהר)

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הודיע היום (ב') לחבר הכנסת אורן חזן, ליו"ר הכנסת וליו"ר ועדת הכנסת כי החליט להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת חזן בעבירות שלתקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור וכן התנהגות פסולה במקום ציבורי.

החלטת היועץ התקבלה בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, ולאחר שנדחו טענותיו של חבר הכנסת חזן בשימוע שנערך לו. ,

חזן יועמד לדין בגין תקיפת מנכ"ל עיריית אריאל לפני כ-3 שנים. לפי החשד, חזן איים על מנכ"ל העירייה והטיח אותו במעקה. בהמשך איים כי "יטפל" בראש העיר.

לחזן יש לפי החוק 30 יום כדי להגיש בקשה לכנסת, כדי שזו תקבע כי יש לו חסינות מפני העמדה לדין פלילי. 

כתב האישום צפוי להיות מוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז (פלילי). 

סנגורי חזן: "זוטי דברים"

באי-כוחו של ח"כ אורן חזן, עורכי הדין ציון אמיר ואפרים דימרי, מסרו בתגובה: "קיבלנו בצער ובאכזבה ואף בתדהמה את החלטת היועמ"ש להגיש כתב אישום נגד ח"כ חזן בגין ויכוח בין שני פוליטיקאים, שהתרחש לפני שנים, זמן רב בטרם היבחרו לכנסת ישראל.

"סברנו כי תיק שעמד בפני אפשרות גניזה והיה מונח כאבן שאין לה הופכין במשך תקופה ארוכה, ורק לאחר היבחרותו של ח"כ חזן לכנסת הפיחו בו רוח חיים ולצערנו מצאו לנכון לעורר את המקרה מחדש - ראוי היה שייסגר, נקודה.

"חשוב לזכור: מדובר במקרה שבו הוגשו תלונות הדדיות על-ידי פוליטיקאים ובסופו של דבר הינו עניין הגובל בזוטי דברים. יחד עם זאת ומשהוחלט מה שהוחלט, אנחנו ננהל את המאבק המשפטי בין כותלי בית המשפט. אנו מביעים אמון מלא וסומכים על מערכת המשפט שתדע להוציא את האמת לאור".