השימוש הגובר בבינה מלאכותית: מהפכה תעשייתית רביעית?

הבינה המלאכותית משנה את כללי המשחק ומסייעת לנו לפענח כמויות מידע עצומות, אולם רבים חוששים שהיא צפויה להחליף את בני האנוש בשרשרת הערך ■ הסוגיה תידון בכנס ה-JOURNEY של פירמת E&Y ו"גלובס", שיתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון ת"א

ג'רני 2017
ג'רני 2017

בינה מלאכותית משנה את כללי המשחק עבור כולנו. משתמשים יחידנים, חברות, עסקים וספקי שירות ניצבים בפני קפיצה טכנולוגית הודות להתפתחות המהירה בתחומי הלמידה החישובית, כריית מידע ומחשוב קוגניטיבי. הבינה המלאכותית היא זו שבאמצעותה יוכל האדם לפענח את כמות המידע העצומה הנאגרת בעולם עם השנים.

המהפכה הדיגיטלית יוצרת את הדלק המזין את מנוע הבינה המלאכותית, הטומנת בחובה הזדמנויות חדשות. יחד עם זאת, בעוד יש הסוברים כי לבינה המלאכותית יש השפעות חיוביות, דוגמת שיפור תהליכים, ביצועים ותוצאות - יש הטוענים כי הבינה המלאכותית עלולה בסופו של דבר להחליף את בני האנוש בשרשרת הערך. ככזו, האינטראקציה בין טכנולוגיית הבינה המלאכותית לבין העולם החומרי עשויה להוביל ל"מהפכה התעשייתית הרביעית".

הצטרפו לפאנל AI כדי ללמוד מהקרנות ומחברות ההיי-טק המובילות בתחום על הדרך בה הבינה המלאכותית תאפשר לנו בסופו של דבר לעבוד ולחיות טוב יותר, מהר יותר וחכם יותר.

את המושב תנחה עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, וישתתפו בו, בין היתר, יובל בהרב, שותף מנהל, State of Mind Ventures; פרופ' רונן פלדמן, מייסד משותף, Amenity Analytics; ד"ר אמיר קוניגסברג, מייסד משותף ומנכ"ל, Twiggle; אייל ניב, שותף מנהל, פיטנגו; אדי אורטיז, סמנכ"ל חדשנות, RBC; וריצ'ארד שור, שותף ב-EY Global.

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ E&Y ושל עיתון "גלובס" יתקיים ב-25 באוקטובר 2017 במלון הילטון תל-אביב.

לפרטים והרשמה: www.journey-israel.com