קדחת הביטקוין: בורסה חדשה למסחר במטבעות אלקטרוניים

בשבוע האחרון עלה לרשת אתר קריפטו קויין ביטס, המאפשר סימולציית סחר בכל המטבעות הווירטואליים הקיימים ובראשם הביטקוין ■ מדריך השקעה בביטקוין

ביטקוין/ קרדיט: שאטרסטוק
ביטקוין/ קרדיט: שאטרסטוק

פיתוח ישראלי מנסה להנגיש את עולם המטבעות הווירטואליים לקהל הרחב. בשבוע האחרון עלה לרשת אתר קריפטו קויין ביטס, שלדברי מפתחיו הוא הבורסה הראשונה בעולם למסחר מלא במטבעות אלקטרוניים. 

בשלב זה מציע האתר לגולשים המבקשים להתנסות בסחר במטבעות אלקטרוניים, סימולציית סחר בכל המטבעות הווירטואליים הקיימים ובראשם כמובן הביטקוין.

לאחר הרשמה קצרה מקבל כל גולש 5 ביטקוין וירטואליים, ובאמצעות ממשק סחר פשוט הוא יכול להתנסות בעולם המטבעות החדש.

רוי זוארץ, שעומד מאחורי פיתוח הבורסה למסחר במטבעות אלקטרוניים, אומר כי "רוב האנשים, גם אנשי סחר מנוסים, לא באמת בקיאים בעולם המטבעות הווירטואליים וכנראה גם חוששים מהתעסקות בכל העולם הזה - תוצאה של יותר מדי סרטי האקרים והפחדות מסוג דארק נט".  

"אם היו אומרים לכם בתחילת ימי האינטרנט שיש לכם הזדמנות להשקיע בגוגל, לא הייתם עושים את זה? אז בשביל שלא תפספסו את ההזדמנות הבאה, כדאי שתכירו את העולם החדש", אומר זוארץ. 

המערכת, שכאמור עלתה לאוויר לאחרונה, מהווה מערכת מסחר וירטואלית על כסף וירטואלי, המאפשרת לכולנו "לסחור" בביטקוין ושאר המטבעות, בממשק פשוט מאוד וידידותי למשתמש. המערכת מסירה חסמים ומאפשרת ללמוד כל מה שצריך דעת על כל מטבע וירטואלי, עם הסבר מפורט ומסכם.

ניתן להירשם בתוך שניות עם חשבון הפייסבוק/הגוגל שלכם, לקבל לארנק שלכם 5 ביטקוינים ולהתחיל לסחור באמצעותם בשאר המטבעות.