עליות בנעילה בוול סטריט; המניות הכבדות משכו את השוק

בין הדוחות שפורסמו היום: נוברטיס, מקדונלד'ס, 3M ו-AT&T ■ בהמשך השבוע: ויזה, קוקה קולה, בואינג אמזון, מיקרוסופט וגוגל

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס
סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ג') בעליות כשברקע עליות שערים בבורסות אירופה. שוקי אסיה ננעלו מוקדם יותר היום במגמה מעורבת.

 

מלבד העיסוק המתמשך בזהותו של יו"ר הפדרל ריזרב הבא, אותה צפוי הנשיא טראמפ לחשוף בקרוב, המשקיעים נושאים עיניהם לדוחות הרבעוניים של החברות הגדולות בעולם. עונת הדוחות מגיעה השבוע לשיא, והפרסומים צפויים לקבוע את סנטימנט השוק בטווח הקצר והבינוני. גזרת המאקרו דלילה היום, אך ביום ו' יתפרסם נתון התמ"ג לרבעון השלישי, שצפוי להצביע על שיעור צמיחה שנתית של 2.7%.

היום לפני פתיחת המסחר, פורסמו - בין היתר - דוחות נוברטיס , מקדונלד'ס , 3M , אלי לילי (סימול: LLY), לוקהיד מרטין , קטרפילר , ביוג'ן , ג'נרל מוטורס , קנון , פיאט-קרייזלר (סימול בארה"ב: FCAU) וחברת התעופה ג'ט בלו .

לאחר הנעילה פורסמו את דוחותיהן AT&T , AMD  ורשת המזון המהיר צ'יפוטלה מקסיקן גריל .

מחר, יום ד', יפורסמו דוחות ויזה , קוקה קולה , בואינג , גלקסו סמית' קליין , לאס וגאס סאנדס  של שלדון אדלסון ותאגיד המוליכים-למחצה NXP .

ביום ה' יגיע תורן של ענקיות הטכנולוגיה - גוגל , מיקרוסופט , אמזון  ו-אינטל  יפרסמו את דוחותיהן, בין היתר. תאגידי הנפט הבינלאומיים אקסון מוביל ושברון יפרסמו דוחות ביום ו'.

מניית ג'נרל אלקטריק  ריכזה עניין לאחר שירדה בחדות על רקע דברי מספר אנליסטים מבנקי ההשקעות בוול סטריט, שהורידו את המלצותיהם על המניה על רקע מינויו של המנכ"ל החדש, ג'ון פלאנרי, והחששות לפיהם הירידה בתזרים המזומנים של החברה יסכן את המשך מדיניות הדיבידנדים שלה.