נעצר חשוד בן 36 שפתח פרופילים פיקטיביים ברשת והונה נשים

המשטרה עצרה הבוקר צעיר החשוד כי במשך תקופה ארוכה הכיר באינטרנט נשים מהמגזר הדתי, תוך הצגת מצג-שווא באשר לזהותו האמיתית, וניהל עמן קשרים רומנטיים ■ החשוד הובא לחקירה ביחידת הסייבר בחשד להעברת מידע כוזב במחשב וקבלת דבר במרמה

אזיקים / צילום: שאטרסטוק
אזיקים / צילום: שאטרסטוק

במשטרה מתנהלת מזה כחודשיים חקירה סמויה כנגד גבר כבן 36, בחשד שבמשך תקופה ארוכה הכיר ברשת האינטרנט נשים מהמגזר הדתי, תוך הצגת מצג-שווא באשר לזהותו האמיתית, וניהל עמן קשרים רומנטיים.

לדברי המשטרה, ראשיתה של החקירה החלה לפני כחודשיים עם הגשת תלונה על-ידי צעירה במשטרת ישראל, לפיה במשך תקופה ארוכה היא ניהלה קשר רומנטי עם גבר אותו הכירה באתר היכרויות, שהציג את עצמו כרווק, ולאחר זמן מה היא גילתה כי הציג בפניה מצג-שווא אודות זהותו האמיתית והחליטה להתלונן במשטרה.

"עם קבלת התלונה פתחו חוקרי מחלק הסייבר של משטרת ישראל בחקירה סמויה, במהלכה השתמשו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור נשים נוספות שעל-פי החשד נפגעו על-ידי החשוד באותו דפוס פעולה". עוד איתרו החוקרים זהותו וכתובתו האמתית של החשוד (בן 36 ממעלה-אדומים), אשר נעצר.

הבוקר (א'), עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו החוקרים את החשוד בביתו, ובחיפוש שערכו נתפסו מכשירים ניידים, באמצעותם על-פי החשד ניהל החשוד את קשריו בסתר. החשוד הובא לחקירה ביחידת הסייבר בחשד להעברת מידע כוזב במחשב וקבלת דבר במרמה. בסיום חקירתו יובא החשוד לדיון בעניינו בפני בית המשפט.

החקירה נמשכת בדגש לאיתור נשים נוספות שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד.