דוחות אלקטרה: הרווח הנקי ירד ל-44 מיליון שקל

צבר העבודות של חברת הפרויקטים בסוף ספטמבר עמד על 10.4 מיליארד שקל, וההון העצמי הסתכם בכ-915 מיליון שקל

חברת הפרויקטים אלקטרה , הנמצאת בשליטת אלקו ומנוהלת על ידי איתמר דויטשר, הציגה תוצאות טובות לרבעון השלישי של השנה. בשורה העליונה רשמה החברה צמיחה של 19% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2016, לכ-1.54 מיליארד שקל, בעיקר על רקע עלייה בהכנסות ממגזר פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל ומגידול בייזום והקמה של נדל"ן.

הרווח הגולמי ברבעון גדל בכ-51% לרמה של 128.5 מיליון שקל, ובשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 44.2 מיליון שקל, ירידה של 5.5% לעומת הרבעון המקביל, בו נהנתה אלקטרה מרווח חד פעמי לאחר שמימשה החזקה בפרויקט אגירה שאובה בגלבוע.

בנטרול הרווחים החד פעמיים, רשמה החברה עלייה של 123% ברווח.

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה אלקטרה צמיחה של כ-17% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה, והן עמדו על כ-4.4 מיליארד שקל.

ברווח הגולמי נרשם גידול של 40% לרמה של כ-354 מיליון שקל, ובשורה התחתונה הציגה ירידה של 2.3% ברווח הנקי ל-124 מיליון שקל (הרווח הנקי המתואם גדל ב-45%).

מניית אלקטרה הגיבה לדוחות בירידה של עד 1.5%, כאשר בשנה האחרונה הוסיפה המניה יותר מ-60% ושוויה של החברה בבורסה הגיע לכ-3 מיליארד שקל.

צבר העבודות של החברה עמד בסוף ספטמבר על 10.4 מיליארד שקל, עלייה של 6.7% לעומת סוף 2016. הונה העצמי הסתכם בכ-915 מיליון שקל.

רכשה אחרי הרבעון את פ.ק גנרטורים

בתחילת החודש השלימה אלקטרה רכישת פעילות בתחום הגנרטורים מידי משפחת קורץ - בעלת החברה הפרטית פ.ק גנרטורים וציוד - שהפכה לשותפתה של אלקטרה.

העסקה נעשתה לפי שווי של כ-100 מיליון שקל לפעילות הנרכשת, והשקעתה של אלקטרה עמדה על 52 מיליון שקל. במסגרת העסקה הקימו אלקטרה ומשפחת קורץ חברה משותפת (פ.ק אלקטרה), שבה חלקה של אלקטרה עומד על 51%, וביתרה מחזיקה המשפחה.

המנכ"ל דויטשר התייחס היום לתוצאות וציין כי "במהלך הרבעון חנכנו את מעונות הסטודנטים החדשים בבר אילן - מהלך דגל שהוא אבטיפוס לשיתוף פעולה אמיתי עם המגזר הציבורי.

"כמו כן, השלמנו בהצלחה את רכישת פעילות פ.ק גנרטורים - עסקה חשובה המאפשרת לנו להגדיל את מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו".

תוצאות הרבעון של אלקטרה
 תוצאות הרבעון של אלקטרה