תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO

התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה

הפלטפורמה הדיגיטלית buyme נפרדת ממשרד הפרסום אברהם. ל"גלובס" נודע כי לאחרונה קיימה הנהלת החברה פגישות היכרות עם מספר משרדי פרסום, ביניהם משרדים גדולים כמו באומן-בר-ריבנאי. בתום הפגישות הוחלט להתקשר עם משרד הפרסום גיתם BBDO ולהפקיד בידיו את תקציב הפרסום בהיקף של כ-4 מיליון שקל.

buyme היא פלטפורמה דיגיטלית בתחום שוברי מתנה (Gift Cards) שהוקמה בשנת 2011. האתר שמפעילה החברה אמור לספק פתרון נוח זמין במגוון קטגוריות של רכישת מתנות, למשל אופנה, מסעדות מלונאות וכדומה. מאחר שמדובר בפלטפורמה דיגיטלית, חלק לא מבוטל מהפעילות הפרסומית נעשה ברשת, אבל לפחות פעמיים בשנה עולה גם קמפיין טלוויזיוני מושקע.

פרסום אברהם קיבל את התקציב לפני כשנה - בין היתר בזכות הניסיון שצבר בפרסום פלטפורמות דיגיטליות - הבולטת בהן היא וובי. פרסום אברהם היה אחראי לאחד הקמפיינים הבולטים של buyme, כשגייס לפני כשנה את השחקן ג'רמי פיבן, כוכב הסדרה "הפמליה", להוביל את הקמפיין של החברה לקראת החגים.

למרות הצלחת הקמפיין, מערכת היחסים המסחרית בין הצדדים לא עלתה יפה, ובסופו של דבר החלו ב-buyme לחפש משרד פרסום חדש, תוך דגש על כזה שמביא עמו יכולות דיגיטליות. גיתם הביאו מצד הדיגיטל את חברת אושן שמנהל גיא שמחון, ונראה כי זה היה אפקט שובר השוויון ששכנע את buyme להתקשר עם המשרד.

זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה: כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", גם תקציב סונול עבר לפני ימים ספורים מאברהם לגיתם.