צו של בית משפט דחה הגרלה במבשרת ציון ל-134 דירות מוזלות

ההרשמה להגרלה הגדולה של מחיר למשתכן תיסגר הלילה בחצות ■ מדובר בהגרלה הכוללת 7,801 יחידות דיור מוזלות ב-23 יישובים

ההרשמה להגרלה הגדולה השלישית של מחיר למשתכן תיסגר הלילה בחצות. מדובר בהגרלה הכוללת 7,801 יחידות דיור מוזלות ב-23 יישובים. נציין שעד סגירת ההרשמה, בשעה 23:59 בלילה, עדיין יכולים זכאי מחיר למשתכן להירשם או לשנות את ההרשמה לפרויקטים השונים. עוד נזכיר שהגרלה זו פתוחה הן לזכאי סדרה א' של מחיר למשתכן והן לזכאי סדרה ב' של התוכנית.

במקביל, במשרד הבינוי והשיכון עדכנו היום את הנרשמים כי הגרלה אחת מתוך כלל הפרויקטים במסגרת ההגרלה הגדולה השלישית לא תתקיים כפי שתוכנן וזאת בשל החלטה של בית המשפט.

"צו ארעי, שניתן אתמול במסגרת עתירה שהוגשה לבית המשפט לעניינים מינהליים בירושלים בעניין הגרלה זו, הורה כי אין לכלול בהגרלת דצמבר את פרויקט מספר 508. על כן, עד מתן החלטה אחרת על ידי בית המשפט לא תתקיים הגרלה זו". נציין כי מדובר בהגרלה המתייחסת לפרויקט במבשרת ציון, פרויקט של חברת חיים זקן בנין והשקעות הכולל 134 דירות מוזלות.

עוד נמסר ממשרד הבינוי והשיכון כי שאר ההגרלות במבשרת ציון יתקיימו כרגיל. מדובר בעוד ארבעה פרויקטים ביישוב, של החברות אלואל חברה לבניין (117 דירות מוזלות), ארזים (141 דירות מוזלות), קוטלר עדיקא חברה לבניה (80 דירות מוזלות) וחברת אי.אס.איי אחזקות (125 דירות מוזלות).

עוד עדכון של משרד הבינוי והשיכון המתייחס לנרשמים להגרלות מתייחס לרשימות ההמתנה. על פי עדכון זה, כל זכאי יוכל לראות את מיקומו ברשימות ההמתנה לאחר ההגרלה. את המידע יוכלו הנרשמים לראות באזור האישי באתר מחיר למשתכן תחת "ההגרלות שלי" בעמודה "מקומך בתור". במשרד הבינוי והשיכון מסבירים כיצד יש לקרוא את הנתונים החדשים: "העמודה מבטאת את מקומכם בתור הממתינים, כלומר עד כמה אתם קרובים לזכייה. לדוגמה: אדם שמקומו ברשימת ההמתנה הוא 101, ויש 100 דירות בפרויקט, אין זה אומר שבעוד ביטול אחד ייחשב זוכה אלא יש עוד 100 אנשים בתור לפניו עד שיוגדר זוכה". עוד הוסיפו במשרד הבינוי והשיכון כי המידע מתעדכן פעם ביממה.