עפרה פרויס, דוברת בנק הפועלים, יוצאת לדרך חדשה

תפרוש בסוף החודש בתום 14 שנים בתפקיד ■ הודיעה כי בכוונתה לצאת לדרך עצמאית ותייצג את השלוחה המקומית של העיר הסינית גואנגג'ואו ואת המגזין האמריקאי "U.S. News & World Report"

עפרה פרויס   / צילום: רון קדמי
עפרה פרויס / צילום: רון קדמי

עפרה פרויס, דוברת בנק הפועלים, תפרוש בסוף החודש והשנה, בתום 14 שנים בתפקיד. פרויס נושאת אחריה בין היתר קריירה צבאית בת 20 שנה, כאשר קודם להגעתה לבנק הפועלים שירתה כסא"ל ביחידת דובר צה"ל.

פרויס שימשה כדוברת משלחת ישראל באו"ם בתקופת מלחמת המפרץ הראשונה, וכדוברת סלקום עם כניסתה לשוק התקשורת. לאורך השנים הייתה מעורבת גם ביחסי ישראל-ארה"ב, כאשר באחרונה היא השתתפה בפתיחת עצרת האו"ם בניו-יורק, במסגרתה הייתה הישראלית היחידה במפגש עם שרי החוץ הערבים.

היום (א') הודיעה פרויס כי בכוונתה לצאת לדרך עצמאית משלה.

פרויס מסרה כי היא תייצג את השלוחה המקומית של העיר הסינית גואנגג'ואו (בעיקר בכל הנוגע לקשרים כלכליים וביומד) ואת המגזין האמריקאי "U.S. News & World Report".

"במסגרת התפקיד נשאתי באחריות למערך התקשורת של הבנק, התמודדתי עם אתגרים מקצועיים ותקשורתיים רבים, ביניהם השפעות המשבר הכלכלי העולמי בשנים 2008-2009, שינויים במערכת הרגולטורית, בסוגיות הקשורות לפעילות הגלובלית של הבנק, ביוזמה להקמתו של בנק בארה"ב, הנפקתו ולימים מכירתו, בחילופים בהנהלה ובדירקטוריון של הבנק ועוד", פירטה פרויס במכתב לעובדים.

בשיחה עם "גלובס" היא סיכמה: "אני רק בתחילת הדרך".