מארק צוקרברג מציג את האתגר שלו לשנת 2018

לאחר שבעבר הבטיח לרוץ מייל אחד ביום, ובשנה אחרת אתגר את עצמו לקרוא ספר אחד בשבוע - מה הבטיח כעת מייסד פייסבוק לעצמו ולעוקבים?

מארק צוקרברג / צילום: רויטרס
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס

ידוע כי מארק צוקרברג, מייסד הרשת החברתית פייסבוק, עשה לו למנהג בתחילת כל שנה להעניק לעצמו אתגר אישי. בעבר הוא הבטיח לרוץ מייל אחד ביום, בשנה אחרת אתגר את עצמו לקרוא ספר אחד בשבוע. היום (ה') פרסם צוקרברג פוסט בפייסבוק, בו כתב מהו האתגר אותו הוא רואה לנגד עיניו בשנה הקרובה: לעבוד קשה ככל האפשר על-מנת למנוע מצב בו פייסבוק מנוצלת על-ידי גורמים שיבקשו להרע למיליארדי משתמשי הרשת החברתית ברחבי העולם".

"העולם מרגיש חרד ומפולג, ולנו בפייסבוק יש עבודה רבה לפנינו - בין אם זה להגן על הקהילה מפני פגיעה ומפני פשעי שנאה, להתגונן מפני התערבות ממשלתית - ובין אם זה להבטיח שהזמן שאנשים מבלים בפייסבוק מנוצל כראוי", כתב צוקרברג.

"האתגר האישי שאני מציב בפני עצמי לשנת 2018 הוא לנסות להתמקד בלתקן את הנושאים החשובים האלה", נכתב בפוסט. "לא נוכל למנוע את כל הטעויות והפגיעה, אבל כיום מתבצעות יותר מדי טעויות, בניסיונות לכפות את המדיניות שלנו ולמנוע שימוש בלתי הולם בכלים שלנו. אם נצליח בכך, בסוף 2018 ארגיש שעלינו על הנתיב הנכון".