הכירו את Wag: אובר ו-airbnb לכלבים באפליקציה אחת

אפליקציית Wag מציעה שירות דוג-ווקר מבוסס מיקום, הכולל דוחות אחרי כל טיול ואפילו שידור חי מהאירוע ■ לאחרונה התרחב השירות והחל להציע גם שירותי פנסיון לכמה ימים אצל חובב כלבים מורשה

wag
wag

אמרה ידועה בעמק הסיליקון היא "בסופו של דבר, כל סטארט-אפ יציג עצמו כגרסה של אובר או airbnb למשהו". ואכן, כמעט כל אפליקציה שיצאה בשנים האחרונות בונה על ההצלחה של שתי הענקיות שהובילו את טרנד הכלכלה השיתופית, ולוקחת את הרעיון שבבסיסן לתחום אחר, חדש.

הבדיחה התמידית סביב הבירה של שישי בערב כאן בעיר (סליחה, קוקטייל עם ברנדי - בכל זאת, סן פרנסיסקו המתוחכמת) הייתה "מתי כבר יגיע תורה של אפליקציית האובר לכלבים?". עכשיו, מתברר, זה הגיע.

Wag, הפועל שבו משתמשים לתאר כשכוש בזנב, היא אפליקצייה לדוג-ווקרים, מוליכי כלבים. האפליקציה משתמשת בשירותי מיפוי כדי להפוך את הולכת הכלב לנוחה, מהירה, יעילה, ומבוססת דאטה הרבה יותר - ממש כמו שאובר עשתה לנסיעה במונית.

Wag מאפשרת לבעלי כלבים למצוא דוג-ווקרים באזורם, להזמין אותם בכל רגע נתון, ובאמצעות האפליקציה - לעקוב בשידור חי אחרי המסלול שהדוג-ווקר עושה עם הכלב. לאחרונה התרחב השירות והוא מציע גם לקבוע אירוח מלא ללילה שלם או כמה ימים עבור הכלב אצל חובב כלבים מורשה, כולל אפילו שירותי איסוף במידת הצורך. אם תרצו, "airbnb לכלבים".

האפליקציה גם מציעה דוחות - כך, לאחר הליכה של הכלב יתקבל בתיבת המייל תיאור מדויק של מסלול ההליכה בצירוף "אירועים מיוחדים" (כן, כן, בתחום הפיתוח של האפליקציה קקי נחשב לאירוע מיוחד). במקרים של אירוח הכלב ללילה או יותר - הדוח יכלול אפילו תמונות כדי שבעלי הכלב יוכלו להיות רגועים ולקבל הצצה לחיים הטובים של כלבים במאה ה-21 עמוסת האפליקציות.

בחברה גם מכירים היטב את השוק שלהם ואת הצורך להפוך את השירות לכזה שזוכה להרבה שיתופים במדיה החברתית: קמפיין העלייה לאוויר של Wag לווה לא רק בשלטי חוצות, אלא גם בחולצות מיוחדות לכלבים ושאר אמצעי קידום שמצטלמים היטב עם כלבים מחויכים - כמו גם בהתחייבות לתרום אחוז מהרווח להאכלה של כלבים נטושים באמצעות קרנות העוזרות לבעלי חיים.

הצמיחה המטורפת של האפליקציה גם היא לא מפתיעה. עכשיו רק נשאר לתהות: מתי יגיע תורם של החתולים להצטרף לעולם האפליקציות, ומי יהיה הראשון שייצא עם שירות ייעודי למילוי קערות המים והחלב שלהם.