רשת חתמה על הסכם שת"פ עם מיזם של סוכנות CAA העולמית

המיזם, שמתמקד במוצרי מדיה חדשניים, הוקם ע"י סוכנות האמנים הבינלאומית CAA והיזם היהודי-קנדי לאונרד ברודי וגייס לאחרונה 12.5 מיליון דולר

אבי צבי / צילום: אודי פורטל
אבי צבי / צילום: אודי פורטל

רשת 13 חתמה לאחרונה על הסכם לשיתוף-פעולה עם מיזם שנקרא "CAA Creative Labs", שהוקם על-ידי סוכנות האמנים הבינלאומית CAA ועל-ידי לאונרד ברודי, יזם ומשקיע הון סיכון יהודי-קנדי.

"CAA Creative Labs" היא חממה טכנולוגית שגייסה 12.5 מיליון דולר ב-2017. הרעיון שעומד מאחורי המיזם הוא לפתח מוצרי מדיה דיגיטליים חדשניים שיתאימו לעידן החדש והדיגיטלי שבפניו עומדות תעשיות הבידור והמדיה העולמיות. בין היתר המיזם אמור להשקיע בסטארט-אפים ובמיזמים חדשנים בתחום, תוך התמקדות בנושאים כמו יצירת ושיווק תוכן במדיה עבור טאלנטים מובילים מעולמות תוכן שונים.

שיתוף-הפעולה עם רשת אמור לבוא לידי ביטוי בשני מישורים: במישור הראשון, רשת אמורה לשמש נציגת המיזם בארץ ולעזור לאנשיו למצוא כאן חברות ופרויקטים הפועלים בתחום, שיש להם פוטנציאל להשקעה. במישור השני, לרשת תינתן זכות ראשונים על הפיתוחים ועל התוצרים שייצאו לפעול כתוצאה מהשקעת המיזם, בכל הנוגע להכנסתם לישראל.

ברודי, מייסד המיזם שמשמש גם כיו"ר שלו, הוא דמות מוכרת לא רק בעולם אלא גם בישראל, לאחר שלפני 3 שנים הוא הוזכר כמועמד אפשרי לרכישת מועדון הכדורגל של הפועל תל-אביב. בשבוע הבא הוא צפוי להגיע לישראל ולתת כאן הרצאה שתעסוק ב"עידן שאחרי החדשנות". 

מטעמו של ברודי נמסר: "אנו נרגשים לעבוד עם רשת 13 כמשקיעים - מתוך הכרה בחשיבותה של הטכנולוגיה והתוכן הישראלי, בהגדרה מחדש של עתיד תעשיית הבידור בעשור הקרוב".

אורן רוזמן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ברשת, מסר: "לאור שיתוף-פעולה אסטרטגי מוצלח עם CAA העולמית, אנו שמחים על כך ש-CAA Creative Labs בחרו בנו כשותפים אסטרטגי בישראל. אנו בטוחים שרשת תשמש גשר לסטארט-אפים ומיזמים חדשים עבור CAA Creative Labs ובפיתוח מיזמים חדשים עבור הטאלנטים שלנו".