כהונת גולן יוכפז כמנכ"ל חדשות 10 הוארכה ב-5 שנים

דירקטוריון חברת החדשות, המורכב מ-6 מנציגי הבעלים ו-4 נציגי ציבור, החליט פה-אחד להאריך את כהונת יוכפז לקדנציה נוספת ■ מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי: "מאחל לעצמי לעבוד עם גולן עוד שנים רבות"

גולן יוכפז / צילום: יוסי כהן
גולן יוכפז / צילום: יוסי כהן

דירקטוריון ערוץ 10 החליט לפני יומיים להאריך את כהונתו של גולן יוכפז כמנכ"ל חברת החדשות.

דירקטוריון חברת חדשות 10 מורכב מ-6 מנציגי הבעלים ו-4 נציגי ציבור, וזאת לפי הוראות החוק. כדי למנות מנכ"ל לחברה (או להדיח אותו) נדרש רוב של 75%, כך שנדרשה הסכמה גם מצד חלק מנציגי הציבור. הדירקטוריון במקרה זה קיבל את ההחלטה פה-אחד.

יוכפז מונה לתפקיד בינואר 2013, לאחר ששימש כעורך "אולפן שישי" בחדשות 2, כך שלאחרונה סגר 5 שנים בתפקיד. על-פי חוק הרשות השנייה, הקדנציות של מנכ"לי חברות החדשות הן בנות 5 שנים, אולם ניתן להאריך אותן ללא הגבלה.

יו"ר הדירקטוריון, ד"ר זהר קדמון, מסרה: "חדשות 10 התברכה במנכ"ל ערכי, שהצליח ללכד סביבו את עובדות ועובדי החברה, ופועל ביושר עיתונאי ומתוך הבנה עמוקה של האחריות המוטלת על כתפי חדשות עשר. גולן נווט את החברה בהצלחה ב-5 השנים האחרונות, לרבות בתקופה סוערת זו, אל מול התחרות המתגברת ותוך עדכון של השפה הטלוויזיונית-החדשותית והתאמתה להרגלי הצפייה העכשוויים. בשם דירקטוריון חדשות 10 ברצוני לאחל לגולן, ולכל אנשי החברה והערוץ, המשך הצלחה".

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, מסר: "אני שמח שדירקטוריון חדשות 10 החליט להאריך את כהונתו של גולן. בתקופה מאתגרת זאת, אין כגולן להצעיד את החברה להמשך עבודה מקצועית, חסרת פניות והישגית בצורה בלתי רגילה. אני מאחל לעצמי להמשיך לעבוד עם גולן עוד שנים רבות".