ביטן זומן לחקירתו השביעית; צפוי לשמור על זכות השתיקה

יו"ר הקואליציה לשעבר ייחקר פעם נוספת בהקשר לפרשת השחיתות לכאורה בעיריית ראשון-לציון ■ ביטן שמר עד כה על זכות השתיקה - וצפוי להמשיך לעשות זאת

ח"כ דוד ביטן זומן לחקירה נוספת ביום ראשון הקרוב, שביעית במספר, בגין פרשת החשדות לשחיתות בעיריית ראשון-לציון. ההערכה היא כי סמוך לחקירה ביטן יקבל את ההחלטה האם להמשיך ולשמור על זכות השתיקה, כפי שנהג עד כה.

ביטן, מי שהיה עד לא מזמן יו"ר הקואליציה ופרש מהתפקיד בגין חקירותיו, שמר עד כה על זכות השתיקה והביע את רצונו להתעמת עם שני גורמים מרכזיים שסיפקו עדויות למשטרה בתיק - עם משה יוסף, בעל חנות הרהיטים שכונה "הבנקאי של ביטן" בשל מרכזיותו בפרשת העברתם לח"כ ביטן של רבים מכספי השוחד לכאורה; ועם איש העסקים דרור גלזר, החשוד במתן שוחד לצרוך קידום ענייניו בעיריית תל-אביב דרך ארנון גלעדי, המשנה לראש העיר תל-אביב.

ח"כ ביטן, שכיהן בעבר כסגן ראש עיריית ראשון-לציון, הוא החשוד המרכזי בפרשה השחיתות לכאורה בעיריית ראשון -ציון שבמרכזה חשדות לקבלת שוחד על-ידי בכירים שונים בעירייה - ראש העיר דב צור, סגנו יוסי חממי והמשנה לו אייל מושיוב -בתמורה לקידום אינטרסים של קבלנים ואנשי עסקים שונים בראשון-לציון ומחוצה לה - בין השאר בתל-אביב.