מנוף באתר בנייה בכפר-סבא קרס על מכונית; הנהגת נהרגה

תאונה קשה בסמוך לאתר בנייה בעיר כפר-סבא: חלק ממנוף שפעל באתר בנייה הסמוך לכניסה הדרומית לעיר קרס על רכב שעבר במקום והביא למותה של אישה בת 50

פועלים באתר בניה / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פועלים באתר בניה / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

"בשעה 16:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על חלק ממנוף שנפל ופגע ברכב במתחם מסחרי ברחוב הצומת פינת דרך השרון בכפר-סבא" - כך נמסר ממד"א. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 50 ללא סימני חיים וקובעים את מותה".

סגן מנהל מרחב ירקון במד"א אסי דבילנסקי שהגיע בין הראשונים למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב מעוך ועל הכביש את חלקי המנוף שפגעו ברכב. מחוץ לרכב שכבה אישה כבת 50 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית קשה. היא הייתה ללא סימני חיים, ובתוך זמן קצר נקבע מותה בשטח".

מדובר באתר בנייה שנמצא בסמוך לתחנת דלק ומרכז מסחרי, ליד צומת רעננה - כפר-סבא ובסמוך לכניסה הדרומית לעיר.

ראובן בן שמעון, מייסד הפורום למניעת תאונות עבודה, התייחס לתאונה ואמר: "כמו במקרים קודמים גם הפעם הכתובת הייתה על הקיר , רק לפני שנה קרס עגורן צריח בבת-ים, והנה הפעם מצאה את מותה עוברת אורח תמימה" .

בן שמעון הוסיף: "תחום אחזקת המנופים ועגורני הצריח בישראל פרוץ, רוב המנופים ישנים בני עשרות שנים והקבלנים חוסכים במקום לרכוש ציוד חדש ומודרני, יש מעט מאוד בודקים מוסמכים שאחראים על עשרות אלפי מנופים ועגרוני צריח".