מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז העיד במשטרה בפרשת גרסטל

זימונו של יוכפז למתן עדות מגיע לאחר שביום שלישי האחרון הוקרא במהדורה המרכזית של חדשות 10 נוסח חריג, בו נאמר כי בידי המערכת מצויה הוכחה לכך שגרסטל החזיקה גם בעת התרחשות האירועים בגרסה שמתפרסמת כעת

גולן יוכפז / צילום: יוסי כהן
גולן יוכפז / צילום: יוסי כהן

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, מסר לאחרונה עדות במשטרה בנוגע לפרשה 1270, העוסקת בחשד כי השופטת בדימוס הילה גרסטל קיבלה הצעת שוחד, שבמסגרתה היא תמונה ליועצת המשפטית לממשלה בתמורה לסגירת "תיק המעונות" בו חשודה גם שרה נתניהו.

זימונו של יוכפז למתן עדות מגיע לאחר שביום שלישי האחרון הוקרא במהדורה המרכזית של חדשות 10 נוסח חריג, בו נאמר כי בידי המערכת מצויה הוכחה לכך שגרסטל החזיקה גם בעת התרחשות האירועים בגרסה שמתפרסמת כעת.

"לידי מנכ"ל חדשות 10 והעורך הראשי של החברה, גולן יוכפז, הגיעה בזמן אמת, באמצע דצמבר 2015, ממקור יודע דבר בעניין, הידיעה על אודות ההצעה שקיבלה השופטת גרסטל מסביבת נתניהו", הקריאה המגישה תמר איש-שלום. "על-פי המקור שמסר את הידיעה, גרסטל הייתה נסערת מאוד מן ההצעה, ראתה בה הצעה מגונה ואף שקלה לחשוף את העניין. דבריה של גרסטל היו מהימנים עלינו, וביקשנו לשדרם בכל ניסוח שיהיה מקובל על המקור".

בסופו של דבר הסיפור לא פורסם במהדורה של חדשות 10, לאחר ש"ברגע האחרון (המקור) חזר בו וביקש שלא לחשוף את הדברים".

על-פי החשד שאותו בודקים כעת במשטרה, מי שהעביר בפועל את ההצעה לגרסטל הוא יועץ התקשורת אלי קמיר, שעשה זאת בשמו של ניר חפץ, יועצם של בני הזוג נתניהו. השופטת אמנם דחתה מיד את ההצעה, אך לא דיווחה עליה באופן רשמי לגורמי אכיפת החוק.

יוכפז מסר היום כי הוא אינו יכול להגיב בנושא.