אסוס חשפה את זנפון 5: "מעתיקים מאפל? זה הטרנד"

החברה הטיוואנית השיקה בברצלונה סדרת סמארטפונים חדשים, והדימיון די ברור ■ "יש אנשים שיגידו שאנחנו מעתיקים מאפל, אבל אנחנו לא יכולים להתחמק ממה שהמשתמשים רוצים"

סמארטפונים של אסוס / צילום: אסוס
סמארטפונים של אסוס / צילום: אסוס

היצרנית הטיוואנית אסוס השיקה אמש (ג'), בתערוכת MWC בברצלונה, כמה סמארטפונים חדשים מסדרת ZenFone, המזכירים את האייפון בעיצוביהם. מרסל קמפוס, מנהל השיווק הגלובלי של אסוס, אף אמר לעיתונאים לפני ההשקה: "יש אנשים שיגידו שאנחנו מעתיקים מאפל, אבל אנחנו לא יכולים להתחמק ממה שהמשתמשים רוצים. אנחנו חייבים לעקוב אחרי הטרנד".

זנפון 5 כולל מסך דק וגדול של 6.2 אינץ', מעבד סנאפדרגון 636 של קוואלקום, תצוגת LCD ויחס תצוגה של 19:9. הוא מצויד במצלמה אחורית כפולה ברזולוציית 12 מגה פיקסל, מציע זווית צילום של 120 מעלות, יכולת צילום HDR בלילה ותוכנת זיהוי נוף ופנים שמתבססת על בינה מלאכותית. גם הנעילה והפתיחה נעשות בעזרת זיהוי פנים או סריקת טביעת אצבע, והמכשיר מציע פונקציה בשם ZeniMoji המאפשרת יצירת אימוג'ים ואווטארים אישיים, כפי שעושים האייפון X והגלקסי S9.

הזנפון Z5 הוא מכשיר הפרימיום של הסדרה. הוא מציע תכונות דומות לזנפון 5, אך המעבד שלו משוכלל יותר - סנפדרגון 845 עם 8 ליבות של קוואלקום. בעוד שהזנפון 5 מציע שטח אחסון של 64 ג'יגה-בייט וזיכרון RAM של 4 או 6 ג'יגה, לזנפון 5 Z יש שטח אחסון גדול יותר - עד 256 ג'יגה וזיכרון RAM של 8 ג'יגה.

זנפון 5 לייט הוא הגרסה הפשוטה של המכשירים, ובוודאי גם יתומחר בהתאם. הוא מצויד במעבד סנפדרגון 630 של קוואלקום, ובעל מסך 6 אינץ', מצלמה כפולה קדמית ברזולוציית 20 מגה פיקסל ואחורית ברזולוציית 16 מגה פיקסל, עם זווית צילום של 120 מעלות.

רוצים לקרוא על טלפונים חדשים נוספים? בואו לקבוצת הפייסבוק של גלובס טק >>