דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

משרד החקלאות מציג: אחד בפה, אחד בלב

משרד החקלאות יצא בקמפיין שקרא לשלב "בעיקר פירות" במשלוחי המנות ■ נחשו איך נראה משלוח המנות שהמשרד חילק לעובדיו?

משלוח מנות / צילום: יחצ
משלוח מנות / צילום: יחצ

לקראת פורים, משרד החקלאות יצא בקמפיין חינוכי, שגם מקדם את החקלאים בישראל וגם קורא לצרכנים להיות בריאים יותר: "לרכוש משלוח מנות אחר - שיהיה בריא יותר ויחזק את החקלאות הישראלית".

ואיך לעשות את זה? במשרד החקלאות קראו "לצד השוקולד והסוכרייה על מקל, תצרפו פרי מתוק שיהפוך את המשלוח לצבעוני, מושקע ובריא".

עוד הוסיפו במשרד כי למהלך יש גם ערך תזונתי וקלורי וטענו כי "בעוד שמשלוח מנות ממוצע מכיל כ-1,300 קלוריות ויותר, משלוח מנות המכיל בעיקר פירות יכול להכיל כ-300 קלוריות בלבד".

ואולם, מסתבר כי הקמפיין לא חלחל לעובדי המשרד - ודווקא העובדים במשרד החקלאות קיבלו משלוחי מנות רשמיים הנושאים את לוגו המשרד, שמכילים שוקולדים וממתקים, ובטח שלא מכילים "בעיקר פירות". ובמה שנראה כניסיון לצאת לידי חובה, צורפו למשלוח תמרים. 

ממשרד החקלאות נמסר בתגובה: "זה פשוט לא נכון. במשלוחי המנות שחולקו לעובדים היו פירות לצד ממתקים, בדיוק כפי שהמלצנו. כל דבר במידה, תמרים לצד שוקולד". 

משלוח המנות של משרד החקלאות / צילום פרטי
 משלוח המנות של משרד החקלאות / צילום פרטי

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות