העולם הדיגיטלי מגיע גם לתחום ההופעות החיות בישראל: חברת הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב פיתחה אפקט מציאות רבודה על גבי מצלמה של פייסבוק, שישולב במסגרת ההופעה החגיגית של אביב גפן, "נשף רוק 7". האפקט יאפשר לקהל שישתתף לייצר סטורי לפייסבוק ולאינסטגרם עם האיפור המזוהה של גפן בשילוב עם חלק מהשירים שלו.
זו הפעם הראשונה בישראל שמתבצע שימוש באפקט מציאות רבודה על גבי המצלמה של פייסבוק. רק לא מזמן הודיעה פייסבוק כי היא מאפשרת לחברות פיתוח בודדות להשתמש בגרסת ה-BETA של ה-API המאפשר לייצר אפקטים אפקטים שונים, לזהות את מבנה הפנים ולייצר אינטראקטיביות וחוויה עם המשתמש דרך מצלמת הסלפי של המכשיר הנייד. המהלך נועד כדי לחזק את המצלמה של פייסבוק ולייצר תחרות אל מול המתחרה סנאפצ'ט.
"נשף הרוק" של אביב גפן, בו הוא מארח אמנים נוספים, נחשב לסוג של מסורת, כמו גם לאחת מההפקות המוזיקליות המושקעות ביותר בישראל.
לדברי גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב, "בשביל להשלים את החוויה גם לעולם הדיגיטלי, מידלנו בתלת-ממד את סגנונות האיפור שהתחלפו עם השנים אצל אביב ושילבנו סאונדים ואפקטים מתוך ההופעות כדי להעצים את החוויה. המשתמשים יכולים להחליף בין סגנונות האיפור שהתחלפו עם השנים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.