חברה ישראלית מסייעת לבואינג ביישום וירטואלי של הדפסת 3D

אסמבריקס חתמה על הסכם שת"פ עם בואינג להענקת ממד וירטואלי לתהליך הדפסת תלת ממד • נשיא בואינג ישראל, דוד עברי: ההסכם מרחיב קשרי בואינג עם התעשיה הישראלית • הטכנולוגיה מבוססת הענן של אסמבריקס תאפשר לחברה האמריקאית לחלוק עם מתקניה ועם לקוחות ברחבי תבל נתוני הדפסת תלת ממד בשלבי התכנון והייצור

מטוס של בואינג בטיפול / צילום:א.ס.א.פ קרייטיב / Shutterstock
מטוס של בואינג בטיפול / צילום:א.ס.א.פ קרייטיב / Shutterstock

החברה הישראלית אסמבריקס (Assembrix) חתמה הסכם שת"פ (memorandum of agreement) עם בואינג. על פי ההסכם, תסייע אסמבריקס לבואינג להעניק ממד וירטואלי לתהליך הדפסת תלת-ממד, כך דיווח אתמול "דיפנס ניוז".

הטכנולוגיה מבוססת הענן של אסמבריקס תאפשר ליצרנית המטוסים האמריקאית לחלוק עם משתמשים ברחבי תבל נתוני הדפסת תלת-ממד בשלבי התכנון והייצור של מוצר. התוכנה של אסמבריקס תאפשר למשתמשי הקצה - לקוחות או מפעלים של בואינג, למשל - שברשותם מתקני הדפסת תלת-ממד בנפח תעשייתי, להקצות 'מקום' להפקת מוצר מסוים בזמן אמיתי במתקנים אלה. התוכנה הזו תגן על נתוני הדפסת תלת-ממד מיירוט ע"י גורם זר, מפענוח או ממחיקה.

"אנו שמחים להיות שותפים של בואינג ומעריכים את האמון שהחברה נתנה בנו וביכולותינו", אמר ליאור פולק, מנכ"ל אסמבריקס. "השת"פ עם בואינג מאשש את החזון שלנו לפתח וליישם פתרונות חדשניים שירשתו את העולם ויקדמו את תהליך הייצור הדיגיטלי".

דוד עברי, נשיא בואינג ישראל, אמר: "ההסכם מרחיב את קשרי בואינג עם התעשיה הישראלית, ובה בעת הוא מסייע לחברות כמו אסמבריקס להרחיב את עסקיהן. בואינג מחפשת ברחבי תבל ספקים שעומדים בתקני האיכות המחמירים ביותר, תקנים של עמידה בלוחות זמנים, שמירה על רמת עלויות מוסכמת ושמירה על הון אינטלקטואלי - ואסמבריקס עומדת בכל התקנים האלה".

לבואינג יש עתה יכולות הדפסת תלת-ממד ב-20 מתקנים ברחבי תבל, על פי אתר האינטרנט של החברה. התוכנה של אסמבריקס תגדיל את יעילות תהליך הייצור בבואינג ותתרום לצמיחת החברה.

בואינג משתפת פעולה עם חברות ישראליות בתהליך הייצור של מוצרים רבים, לרבות מטוסי F15, מסוקי אפצ'י-לונגבו והמיירטים של מערכת חץ 3.