ערוץ הספורט נערך למונדיאל: 9 המשחקים ישודרו בערוץ הבסיס

כמעט כל המשחקים שרכשו בערוץ הם מסבב ההכרעה של שלב הבתים • לכבוד האירוע יעלו בערוץ תוכניות מיוחדות כמו "אולפן מונדיאל" בהובלת מודי בר-און ו"מונדיאל ביציע" בפורמט של "יציע העיתונות"

ערוץ הספורט יעביר את תשעת משחקי המונדיאל שרכש מתאגיד השידור בערוצי ספורט 5 וספורט 5HD. מדובר ב-9 משחקים משלב הבתים, שכולם למעט אחד ישוחקו כחלק מהסיבוב השלישי והמכריע שבו מתקיימים משחקי 4 קבוצות הבית באותה שעה במקביל.

צוות השדרים והפרשנים שיעביר את המשחקים יכלול את נדב יעקבי, שגיא כהן, עמיחי שפיגלר ועמרי אפק (שישדרו גם עבור התאגיד), כשבמקביל המשחקים ילוו בתוכניות אולפן מהארץ, וביניהן "אולפן מונדיאל", מהדורת פרי-גיים ופוסט-גיים בהובלת מודי בר-און, אלי גוטמן, בוני גינצבורג, שלמה שרף ואבי מלר; "מונדיאל ביציע" בפורמט של "יציע העיתונות" בהשתתפות ניב רסקין, מודי בר-און, יהונתן כהן, רון קופמן ופרשנים ואורחים נוספים; ו"העולם כולו נגדנו", תוכנית הסאטירה בהגשתו של דוד ליפשיץ. בנוסף, מדי ערב ישודרו בערוץ תקצירי כל המשחקים במהדורת "חדשות הספורט".

כפי שפורסם ב"גלובס", על-פי הערכות בשוק, ערוץ הספורט רכש את 9 המשחקים מהתאגיד בכ-1.5 מיליון שקל, לאחר שבתאגיד התקשו למכור את המשחקים לפי התעריפים הראשוניים שהוצעו במכרז. בסך-הכול עלות ההשקעה של ערוץ הספורט בשידורי המונדיאל, כולל רכש הזכויות וההיערכות המיוחדת, מוערכת בכ-2 מיליון שקל.

מלבד שני משחקים נוספים שישודרו בקשת 12, כל יתר 53 משחקי המונדיאל ברוסיה, שייצא לדרך ביום חמישי השבוע, יועברו ב'כאן' באפיק 11 ובאפיק 511 - שם יועברו המשחקים באיכות 4K.

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, מסר: "שידורי המונדיאל מהווים עוגן מרכזי בלוח שידורי הקיץ של ערוץ הספורט, ואנו מתכוננים לקיץ חם במיוחד".