אלקטרה זכתה במכרז להקמת קריית הממשלה בנתניה

היקף הפרויקט יעמוד על 250 מיליון שקל • הפרויקט יופעל במתכונת BOT במתווה זכיינות ל-22 שנה

נדל"ן / צילום: שאטרסטוק
נדל"ן / צילום: שאטרסטוק

קבוצת אלקטרה זכתה במכרז של מינהל הדיור הממשלתי להקמת קריית הממשלה בעיר נתניה - כך דיווחה החברה היום לבורסה. על פי הדיווח, היקף הפרויקט יעמוד על כ-250 מיליון שקל. על פי תנאי המכרז, החברה תממן, תתכנן, תקים ותתפעל את קריית הממשלה לתקופה של 25 שנה.

עוד על פי הדיווח של החברה לבורסה, הקמת הפרויקט צפויה לארוך 3 שנים, והוא יופעל במתכונת BOT (מימון, הקמה ותפעול), כאשר לאחר מכן הוא יופעל במתווה של זכיינות לתקופה בת 22 שנה.

קריית הממשלה החדשה בנתניה תמוקם על מגרש בשטח כ-4 דונם בשדרות בן צבי בעיר. הבינוי במקום יכלול מבנה בן 10 קומות מעל 3 קומות מרתף תת קרקעיות. קריית הממשלה צפויה לכלול את נציבות מס הכנסה, משרדי מס ערך מוסף (מע"מ), משרד הבריאות, רשות האוכלוסין, שרות תעסוקה, משרד המשפטים, בית הדין הרבני, משרד הרווחה, משטרה, קליטת עליה, רשות הגביה וכן חדר עצורים ומעלית דיינים.

במסגרת הדיווח לבורסה ציינה עוד החברה כי היא תהיה זכאית לתשלום קבוע לאורך תקופת התפעול של הפרויקט בגובה 12 מיליון שקל בשנה, צמוד למדד ובתוספת מע"מ. עוד ציינה החברה כי היא צפויה לקבל מענק הקמה בסך 33 מיליון שקל לא כולל מע"מ ובצמוד למדד מחירי תשומה בבניה למסחר ומשרדים.

"זכיה זו מצטרפת לזכייה של אלקטרה בפרויקט BOT דומה להקמת מתחם מעונות הסטודנטים באוניברסיטת בר-אילן", כך אמר היום איתמר דויטשר. מנכ"ל החברה, "הקבוצה בוחנת כל העת התמודדותה בפרויקטים דומים נוספים כדי להרחיב את פעילות זרוע הזכיינות שלה".