\רעידת אדמה שנייה ביממה: 4.3 בסולם ריכטר, הורגשה בכל הארץ

תושבים מערים בכל רחבי הארץ סיפרו שהרגישו את הרעידה, שמצטרפת לשתיים נוספות שהורגשו הבוקר באזור טבריה. לא דווח בשלב זה על נזק או נפגעים. תושב רמת גן סיפר: "אנחנו בקומה שמינית, הכיסאות והמנורות זזו"

מקור הרעש / צילום מסך: https://earthquake.usgs.gov
מקור הרעש / צילום מסך: https://earthquake.usgs.gov

רעידת אדמה בעוצמה 4.3 הורגשה הערב (רביעי) ברחבי הארץ. לא ידוע בשלב זה על נפגעים או על נזק. לפי דיווחים זרים הרעידה הורגשה גם בלבנון ובירדן. זאת, בהמשך לשתי רעידות האדמה שהורגשו הבוקר ברחבי הארץ.

תושבים דיווחו שהרגישו את רעידת האדמה באזורים שונים, מאזור המרכז ועד למטולה שבצפון. "אנחנו בקומה שמינית, הכיסאות והמנורות זזו", סיפר תושב רמת גן. תושב חדרה הוסיף: "אשתי אומרת שהבית שלנו בקומה השישית במזרח העיר רעד כולו".

בין היתר התקבלו דיווחים מחיפה, נהריה, עכו, חצור הגלילית, צפת, עפולה ועמק הירדן. "גם בנהריה הורגשה רעידת אדמה המיטה והשולחן זזו. רצנו ויצאנו מיד מהמלון שהיתאכסנו בו", סיפר תושב העיר, מיכאל דדון.

על פי הודעת המכון הגיאופיסי, מוקד הרעש שאירע בשעות הבוקר היה עשרה קילומטרים מטבריה, 12 קילומטרים מצפת, 14 קילומטרים מחצות הגלילית ו-15 קילומטרים ממג'אר. הראשון הורגש סמוך לשעה 00:05 ואילו השני ב-06:50 ממזרח לעיר. תושבים רבים בגליל העליון וברמת הגולן דיווחו כי באזור הורגשה רעידת משנה נוספת.