נעילה חיובית בוול סטריט בהמתנה להטלת מכסים נוספים על סין

שגריר ארה"ב בגרמניה אמר לבכירים בחברות הרכב הגרמניות כי הנשיא טראמפ עשוי לבטל את המכסים על מכוניות אירופאיות בתמורה לצעד דומה מצד האיחוד האירופי • מלאי הנפט השבועי פורסם היום • גזית גלוב רכשה נכס בארה"ב ב-47.3 מיליון דולר

בורסת הנאסד"ק - האמריקאיים חסרי סבלנות להפרת נהלים/ צילום: שאטרסטוק
בורסת הנאסד"ק - האמריקאיים חסרי סבלנות להפרת נהלים/ צילום: שאטרסטוק

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') במגמה חיובית. אתמול לא התקיים מסחר בארה"ב בשל חגיגות יום העצמאות. המסחר באסיה נסגר הבוקר בירידות ואילו המסחר באירופה מתנהל במגמה ירוקה. הנפט  עבר לירידות ועומד כעת על 72.6 דולר לחבית. הדאו עלה ב-200 נק', בעוד מדד הטק התרומם.

 

לפי דיווחים, שגריר ארה"ב בגרמניה אמר לבכירים בחברות הרכב הגרמניות כי הנשיא טראמפ עשוי לבטל את המכסים על מכוניות אירופאיות בתמורה לצעד דומה מצד האיחוד האירופי. בתגובה מניות ג'נרל מוטורס , בואינג  וקטרפילר  עולות במסחר. 

הבנק המרכזי בארה"ב פרסם הערב סיכום של המפגש האחרון שלו, שהתקיים באמצע יוני. הסיכום יעניק פרטים נוספים לגבי מדיניות הפד במחצית השנייה של השנה. 

מבחינת מאקרו, היום התפרסם נתון השינויים בשוק העבודה הלא חקלאי וללא עובדי משרדי הממשלה. הנתון עמד על 170 אלף עובדים חדשים, לעומת צפי ל-190 אלף עובדים חדשים. במאי נוספו 189 עובדים החודשים. בנוסף, פורסמו גם נתון דו"ח דרישות האבטלה השבועי, שעמד על 231 אלף, לעומת 227 אלף דרישות בשבוע שקדם לו. הצפי היה ל-225 אלף דרישות אבטלה.

גם מלאי הנפט השבועי התפרסם היום. לפי הצפי, היה אמור להיות חוסר של 4.4 מיליון חביות במלאי, אולם בסופו של דבר הנתון האמיתי עמד על תוספת של 1.2 מיליון חביות. בשבוע הקודם לו, הנתון עמד על חוסר של 9.9 מיליון. 

גזית גלוב דיווחה על רכישת נכס מסחרי נוסף ברובע ברוקלין שבניו-יורק בתמורה ל-47.3 מיליון דולר. מדובר בנכס בשם The Edge Retail, בעל שטח להשכרה של כ-5,600 מ"ר, הממוקם בשכונת וויליאמסבורג. מדובר ברכישה השנייה של גזית גלוב בברוקלין בחודשיים האחרונים והשלישית עד כה בניו-יורק.

מניות הטכנולוגיה פייסבוק , אמזון , נטפליקס  והחברה-האם של גוגל, אלפאבית  רשמו עליות .