בזק | בלעדי

שלמה רודב נפגש עם נתי כהן במטרה לפתוח דף חדש

יו"ר בזק הגיע לבדו לפגישה על מנת להציג בפני בכירי משרד התקשורת את השינוי שהחברה הולכת לעבור

שלמה רודב, יו"ר דירקטוריון בזק, נפגש אתמול עם מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן ועם בכירים נוספים במשרד. רודב הגיע לפגישה במטרה להציג למשרד את סדר היום החדש של בזק, ומקורות בבזק אומרים שהוא הגיע לבד בכוונה. רודב ביקש בפגישה למתוח קו על אירועי השנה האחרונה ובעצם לפתוח דף חדש ביחסים של בזק עם משרד התקשורת.

בזק נמצאת בצומת דרכים קריטי מול משרד התקשורת, ולקבוצה יש שורה של עניינים שתלויים בהסכמת הרגולטור, בין אם מדובר בהחלטות על שינויים מבניים בקבוצה, ובין אם מדובר בתדרים לפלאפון ופריסת סיבים אופטיים שהמשרד מצפה שתפרוס בכל המדינה.

רודב מבטא את ההיפך המוחלט מהמדיניות שבה נקטה בזק בשנים האחרונות - מדיניות שבה בזק התכסחה עם משרד התקשורת כמעט בכל נושא, ומצד שני הפעילה מנופים פוליטיים כדי לקבל הקלות והטבות רגולטוריות. צורת העבודה הזו זרה לרודב והוא סולד ממנה ולכן ביקש להעביר מסר למשרד שהוא מגיע על מנת לקיים דיאלוג פתוח ושפניה של בזק הם להתמקד בקידום עסקיה ללא עימותים מיותרים.

ככל הידוע זו אחת הפגישות הראשונות של רודב עם משרד התקשורת מאז נכנסו הוא וכהן לתפקידיהם. בזמן הקרוב אמור המשרד לגבש את הכללים שיאפשרו לבזק להוציא לפועל את פרויקט הסיבים האופטיים שלה. מדובר בפרויקט שחשיבותו לבזק ולמדינה לא יסולא בפז ובשיחה חודדה המחויבות של שני הצדדים לקידומו. הצדדים סירבו להתייחס לנאמר בפגישה.