אחרי יותר ממאה ימים של שריפות: נתניהו ירד לדרום

נתניהו לא הגיע לאף אחד מן הקיבוצים היושבים ממש על הגבול

נתניהו הבוקר בשדרות / צילום: חיים צח, לע"מ
נתניהו הבוקר בשדרות / צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה נתניהו ביקר היום (ב') בשדרות ונפגש עם ראש העיר אלון דוידי וראשי הרשויות באיזור, אלון שוסטר משער הנגב, תמיר עידאן משדות נגב, גדי ירקוני מאשכול ויאיר פרג׳ון מחוף אשקלון.

נתניהו הגיע לביקור בגן ילדים בשדרות ובסיום הסיור פרסמה לשכתו הודעה ובה אמר "כשם שאנחנו משלימים עכשיו את בלימת המנהרות וכשם שאנחנו פעלנו והצלחנו לעצור את ההסתערות ההמונית על הגדרות, כך הנחינו את צה"ל למגר ולעצור את טרור העפיפונים ובלוני האש, ואנחנו בעיצומו של תהליך".

עוד ציין נתניהו את פעילות צה"ל בימים האחרונים. "פעלנו בעוצמה אדירה אל מול החמאס, במכה החזקה ביותר שהם ספגו מאז צוק איתן. צריך להבין שכל מי ששואל אותי את השאלות האלה צריך להיות ערוך להמשך המאבק" הוא אמר. "יש כאן חילופי מהלומות, זה לא נגמר במכה אחת ואינני יכול לנחם מי שספג את האבידות הקשות ביותר. זה דבר שקשה מאוד לספוג, אבל אנחנו יודעים שאנחנו בתוך מאבק ממושך של הציונות."

נתניהו לא הגיע לאף אחד מן הקיבוצים היושבים ממש על הגבול ומזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר אמר בסוף ביקורו של נתניהו כי "הוא שכח שהוא ראש ממשלה גם של ילדה בת 10 מנחל עוז וילד בן 6 מכפר עזה שישבו בסוף השבוע בממ"דים. הוא גם ראש הממשלה של חקלאי העוטף שנלחמים בשריפות כבר ארבעה חודשים".