לראשונה: לופטהנזה תפעיל טיסות ישירות מגרמניה לאילת

תנועת הטיסות הישירות מאירופה לאילת מקבלת חיזוק עם הודעת לופטהנזה על השקת שני קווים מגרמניה, האחד מפרנקפורט והשני ממינכן • כל קו יפעל במתכונת של שתי טיסות שבועיות החל מסוף אוקטובר • וכמה יעלה כרטיס?

מטוס של לופטהנזה / צילום: Shutterstock.
מטוס של לופטהנזה / צילום: Shutterstock.

מדריד, וינה וכעת גם פרנקפורט ומינכן: תנועת הטיסות הישירות מאירופה לאילת (נמל התעופה עובדה) מקבלת חיזוק עם הודעת לופטהנזה על השקת שני קווים מגרמניה, האחד מפרנקפורט והשני ממינכן. כל קו יפעל במתכונת של שתי טיסות שבועיות החל מסוף חודש אוקטובר.

חברת התעופה הגרמנית חוגגת השנה 50 שנות פעילות סדירה בישראל, ובדומה לחברות האחרות שמפעילות טיסות בעונת החורף לאילת, גם לופטהנזה תזכה למענק של 60 אירו לכל נוסע מטעם משרד התיירות.

יצוין כי בעבר הייתה חלוקה במענק הזה שקיבלו חברות התעופה במסגרת קמפיין החורף לאילת, כך שמשרד התיירות כיסה 45 אירו לאדם, והמלונאים באילת השלימו עוד 15 אירו, אך כעת משרד התיירות מכסה את מלוא הסבסוד. בחורף שעבר (17-18) סך המענקים שקיבלו חברות התעופה שהפעילו טיסות ישירות לאילת הסתכמו ב-50 מיליון אירו.

הצטרפות לופטהנזה למערך החברות שמפעילות טיסות ישירות לאילת הוא יוצא דופן, היות שלא מדובר בחברת לואו קוסט. גם אייר אירופה, שהכריזה לאחרונה על טיסות ממדריד לאילת, היא חברה סדירה, וכעת לופהטנזה, אחת החברות הגדולות באירופה, מצטרפת.

שר התיירות, יריב לוין, התייחס לגידול במספר הטיסות מיעדים באירופה לאילת, שלדבריו בתוך 3 שנים זינק מ-4 טיסות שבועיות ליותר מ-60 טיסות שבועיות.

מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, עופר קיש, מסר כי ההכרזה על פתיחת יעד חדש לאילת מסמלת את המשך ההשקעה של החברה בשוק הישראלי ובנוסעים הישראלים (מתוך תקווה שתושבי אילת והדרום יטוסו מאילת למינכן או לפרנקפורט בטיסות הישירות). החברה תציע לנוסעיה מאירופה שילוב של טיסה מגרמניה לאילת וחזרה מנתב"ג.

חברת תעופה אחרת מקבוצת לופטהנזה שהכריזה לאחרונה על טיסות ישירות לאילת היא אדלוויס, שתפעיל קו סדיר מציריך לאילת (עובדה) מ-28 באוקטובר 2018, באותו מועד בו תחל הפעילות של טיסות לופטהנזה לאילת.

המחירים לטיסות של לופטהנזה מפרנקפורט לאילת יחלו ב-344 אירו, והמחיר לטיסות ממינכן יתחיל ב-331 אירו. מחירי הטיסות מאילת לפרנקפורט יחול ב-360 דולר, ומאילת למינכן מ-332 דולר.