דיווחים: סמסונג תשיק את הטלפון החכם המתקפל שלה ב-2019

לפי דיווחים בוול סטריט ג'ורנל, סמסונג תשיק בשנה הבאה מכשיר עם מסך 7 אינץ' שיוכל להתקפל, בדומה לארנק  • החברה הוציאה פטנט על עיצוב מתקפל לטלפון בעבר ואף הצהירה מספר פעמים שהיא עובדת על מכשיר מהסוג

סמסונג תשיק טלפון מתקפל בשנה הבאה, לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל. לפי הפרסום, למכשיר יהיה מסך של 7 אינץ' שיוכל להתקפל לשניים בדומה לדרך בה ארנק מתקפל. כשהטלפון מקופל, בצד אחד של המכשיר יהיה מסך תצוגה ובצד השני מצלמות. בגלל שלמכשיר יהיה מסך פנימי וחיצוני, החברה תצטרך להשתמש בסוללות גדולות יותר. ייתכן שמחיר המכשיר יגיע עד 1,500 דולר, וככל הנראה הוא ישווק בתחילה עבור משתמשי נישה, כמו גיימרים.

אב הטיפוס של המכשיר זכה לשם הקוד Winner. סמסונג הוציאה בעבר פטנט על עיצוב מתקפל לטלפון, והצהירה מספר פעמים שהיא עובדת על מכשיר כזה, כשבאפריל 2017 אמרה החברה כי סביר שתשחרר טלפון מתקפל ב-2019.

למכשיר מתקפל יהיו יתרונות עבור צרכנים - הוא יאפשר תצוגה גדולה כמו של טאבלט כשהמכשיר פתוח, ומצד שני ניידות ונוחות של טלפון סלולרי כשהוא מקופל. ייתכן שהעיצוב החדש יסייע לסמסונג בתקופה בה מכירות הסמארטפונים נמצאות בירידה. לפי חברת המחקר IDC, מכירות הסמארטפונים ירדו ב-0.3% ב-2017, הירידה השנתית הראשונה אי פעם בתעשייה הזו. השנה המכירות צפויות לחוות ירידה נוספת, הפעם של 0.2%, לפי תחזית IDC.