שבוע שני ברצף: "נינג'ה ישראל" מובילה ברייטינג ובמס' הצופים

הגיעה ל-16.1% רייטינג ול-520 אלף צופים • הרייטינג של "המתחזים" של חיים אתגר היה גבוה יותר מזה של "האח הגדול", שרשם ברביעי שעבר את הנתון הנמוך ביותר מאז שהתוכנית עלתה לאוויר - 14.4%

"נינג'ה ישראל" / צילום: עודד קרני
"נינג'ה ישראל" / צילום: עודד קרני

זהו השבוע השני ברציפות שקשת מובילה את טבלת התוכניות הנצפות, גם מבחינת מספר התוכניות שלה שמשולב בטבלת הרייטינג וגם מבחינת התוכניות הנצפות. 

שלושת המקומות הראשונים בטבלה מניבים את אותו הרייטינג בממוצע: 16.1% לשתי התוכניות של "נינג'ה ישראל" ולתוכנית החדשה של חיים אתגר "המתחזים". עם זאת, בפילוח לפי מספר צופים יש הבדל משמעותי בין התוכניות. כך, בתוכנית של "נינג'ה ישראל" ששודרה בשבת שעברה צפו כ-520 אלף איש, ובשנייה (ברביעי) כ-497 אלף, זאת לעומת כמות צופים נמוכה יותר - 381 אלף - ל"המתחזים".

הרייטינג של "המתחזים" אמנם היה גבוה יותר מזה של "האח הגדול" של רשת, והאחרון רשם השבוע 16% רייטינג בשבת ו-14.4% ברביעי. למרות מספר הצופים הגבוה (453 ו-446 בהתאמה), מדובר בנתון הנמוך ביותר (14.4%) לתוכנית מאז שזו עלתה לאוויר. 

השידור החוזר של "פגוש את הטורטלים", גם של קשת, הצליח להניב רייטינג של 12.2% - מעט יותר מהשידור של "אחד למיליון" שהגיע ל-12%. \

רייטינג
 רייטינג