אלקטרה תכפיל הרכישה העצמית של מניותיה ל-100 מיליון ש'

חברת הבנייה והתשתיות שמרה על יציבות בהכנסות וברווח הגולמי ברבעון השני של 2018 • הרווח הנקי במחצית השנה הראשונה עלה ב-5% ל-82.7 מיליון שקל • מניית החברה עלתה בכ-30% בשנה האחרונה

חברת הבנייה והתשתיות אלקטרה, המנוהלת על ידי איתמר דויטשר, דיווחה היום (א') על יציבות בתוצאות העסקיות של הרבעון השני השנה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

בשורה העליונה הציגה החברה הכנסות של כ-1.5 מיליארד שקל, בדומה לרבעון המקביל, הרווח הגולמי נותר אף הוא יציב ברמה של כ-126 מיליון שקל - ובשורה התחתונה הציגה החברה ירידה שולית ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל, שעמד ברמה של כ-46 מיליון שקל.

את המחצית הראשונה של השנה סיימה החברה עם עלייה של כ-6% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה, לכ-3.05 מיליארד שקל. הרווח הגולמי צמח בכ-10% והגיע לכ-247.6 מיליון שקל ובשורה התחתונה הציגה החברה שיפור של 5% ברווח הנקי שהגיע לכ-82.7 מיליון שקל בתקופה זו.

צבר ההזמנות של החברה עמד בסוף יוני ברמה של כ-11 מילארד שקל, עלייה של 6% לעומת סוף 2017.

במקביל לאישור הדוחות הכספיים הכריזה החברה כי תחלק דיבידנד בסך של כ-33 מיליון שקל לבעלי המניות שלה. כמו כן, אישר דירקטוריון אלקטרה את הגדלת תוכנית הרכישה העצמית של מניות החברה מכ-50 מיליון שקל כיום ל-100 מיליון שקל. עד כה רכשה החברה במסגרת התכנית הקיימת מניות בהיקף של כ-38 מיליון שקל.

מניית אלקטרה  רושמת היום עליות ומשלימה התקדמות של כ-30% בשנה האחרונה. שוויה של החברה בבורסה הגיע לכ-3.2 מיליארד שקל.