הפרעות בזמן הבינג'? נטפליקס בוחנת פרסומות בין פרקים

ענקית הסטרימינג בודקת אם שידור טריילרים בין הפרקים יעזור "למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר"

נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק

משתמשי נטפליקס עשויים להתחיל לראות פרסומות בזמן שהם מחכים שהפרק הבא יטען. ענקית הסטרימינג דיווחה היום (ב') כי היא בוחנת שילב של טריילרים לסדרות אחרות שלה, בזמן שבו האפליקציה סופרת לאחר לפרק הבא.

"אנחנו בוחנים אם שידור המלצות בין פרקים עוזר למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר", נכתב בהצהרת החברה. 

נטפליקס פרסמה את ההצהרה בעקבות פוסט שעלה ברידט, שבו אחד המשתמשים התלונן שהוא נאלץ לצפות בפרסומת לסדרה "סמוך על סול" "יותר מ-4,000 פעמים", אחרי שלא הצליח לדלג עלייה. עם זאת, נטפליקס הבהירה כי משתמשים יוכלו לדלג על הפרסומות. "חשוב לציין כי המשתמשים יוכלו לדלג על הטריילרים בכל רגע אם הם לא מעוניינים", נכתב בהצהרה.