מנכ"ל שירותי בריאות "כללית" החדש: פרופ' אהוד דודסון

המינוי החדש, פרופ' אהוד דודסון הוא מומחה ברפואה פנימית וכיהן כמנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה עד לפני מספר חודשים

בניין קופת חולים כללית בת"א / צילום: איל יצהר
בניין קופת חולים כללית בת"א / צילום: איל יצהר

דירקטוריון שירותי בריאות "כללית" בראשותו של אלי אדמוני הודיע היום על בחירתו של פרופ' אהוד דודסון למנכ"ל כללית, המינוי יכנס לתוקף בימים הקרובים.

פרופ' אהוד דודסון מומחה ברפואה פנימית, כיהן כמנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה עד לפני מספר חודשים. הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א והחל את עבודתו בכללית לאחר שירות כקצין רפואה של אוגדת שריון בדרגת סא"ל. בין תפקידיו הבולטים בכללית מנהל מחוז צפון, מנהל המרכז הרפואי מאיר, סמנכ"ל וראש חטיבת בתי חולים.

אלי אדמוני, יו"ר כללית, בירך על המינוי ואמר: "פרופ' דודסון הוא אחד המנהלים הבכירים ביותר במערכת הבריאות בישראל והוא בעל היכרות וניסיון ניהולי רב בתחום. בכל תפקידיו הקודמים הביא להתקדמות יוצאת דופן תוך שימת דגש על איכות רפואית בלתי מתפשרת, חדשנות, טיפוח וקידום הצוותים הרפואיים. אני בטוח כי בתפקיד החשוב כמנכ"ל כללית יצעיד את הארגון כולו להישגים רבים ויוביל ויקדם את כללית אל מול האתגרים הניצבים בפניה".

בשבוע שעבר נחשף ב"גלובס" שגם קופת חולים מאוחדת צפויה לצאת בקרוב להליך איתור מנכ"ל, וזאת בעקבות סיום תפקידו של המנכ"ל המכהן זאב וורמברנד בקרוב לאור העובדה שכהונתו לא תוארך שוב.