פרטנר מבקשת לאשר למנכ"ל אופציות בשווי 7.4 מיליון שקל

אסיפת בעלי המניות של פרטנר, שתתכנס ב-18 באוקטובר, תתבקש לאשר את התגמול ההוני למנכ"ל החברה, איציק בנבנישתי, בארבע מנות, שיבשילו לאורך ארבע שנים • מניית החברה ירדה ב-24% מתחילת 2018

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: יונתן בלום
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל חברת התקשורת פרטנר, איציק בנבנישתי, יהיה זכאי לתגמול הוני בשווי של 7.4 מיליון שקל, בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של החברה, שתתכנס ב-18 באוקטובר. המענק ההוני יינתן לבנבנישתי בארבע מנות, שיבשילו לאורך ארבע שנים.

בזימון מציינת החברה כי מדובר במענק בעל שווי נמוך יותר ביחס למה שאושר לו בעבר - 8 מיליון שקל - ועם זמן הבשלה ארוך יותר, לעומת שלוש שנים בעבר. 50% מהמענק הנוכחי יהיה מורכב מאופציות ו-50% ממניות חסומות.

בזימון לאסיפה שפורסם היום נכתב, כי הדירקטוריון סבור שהמענק ראוי על רקע הישגי המנכ"ל ותרומתו לחברה, ובמטרה להשאיר את בנבנישתי בתפקיד.

בנבנישתי מונה למנכ"ל ביולי 2015, ולפי הדירקטוריון, "תוך זמן קצר יחסית הצליח בהפיכת החברה מחברת סלולר לקבוצת תקשורת מובילה", כולל השקת פרטנר TV והטמעת תשתית סיבים אופטיים.

פרטנר, שנמצאת בשליטת חיים סבן, נסחרת בבורסות נאסד"ק ותל אביב, ושווי השוק שלה כ-2.8 מיליארד שקל, אחרי ירידה של 24% במחיר המניה מתחילת השנה. ברבעון השני של השנה הרוויחה החברה 2 מיליון שקל בלבד, על רקע התעצמות התחרות בשוק הסלולר

באחרונה הודיעה פרטנר על האפשרות שתיכנס לשוק כרטיסי האשראי במטרה לגוון את מנועי הצמיחה שלה, והיא אף התמודדה על רכישת חברת לאומי קארד. החברה ציינה בדוחות הכספיים שלה לרבעון השני שהיא ממשיכה לבחון אפשרויות לרכישת חברות או כניסה לפעילות עצמאית בתחומי הפינטק והפיננסים.