רשת גלובוס מקס סוגרת את הסניף בנתניה לצמיתות

מדובר בסניף שבמתחם יכין סנטר בעיר, בו פעלו כ-11 אולמות הקרנת סרטים • "החברה פועלת לשילוב העובדים בבתי הקולנוע האחרים של הרשת"

בית הקולנוע גלובוס מקס / צילום: אמיר מאירי
בית הקולנוע גלובוס מקס / צילום: אמיר מאירי

רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס שנרכשה לאחרונה על-ידי קבוצת אלקו סוגרת את הסניף שלה בנתניה לצמיתות - כך נודע ל"גלובס". מדובר בסניף שבמתחם יכין סנטר בעיר בו פעלו כ-11 אולמות הקרנת סרטים. כמו כן, האפשרות להזמין כרטיסים לסרטים בסניף המדובר הוסרה מאתר האינטרנט של הרשת.

מגלובוס מקס נמסר כי "בחודש נובמבר 2017 רכשה חברת אלקו מדיה ואינטרנטיינמט את רשת גלובוס מקס ונכסיה הכוללים שניים עשר בתי קולנוע בתהליך הקפאת הליכים. בהתאם להסכם עם הנאמנים ובמסגרת הרכישה הועבר לזכות אלקו מדיה הקולנוע בנתניה כאשר החוזה מתוכנן להסתיים בסוף שנת 2017.

"החברה המשיכה לתפעל את בית הקולנוע בהתאם לתנאי החוזה וההסכמות עם קבוצת יכין ובמקביל ניהלה עמה מו"מ לחתימה חוזה הפעלה חדש.

"המו"מ לא הבשיל לכדי הסכם מסחרי מקובל, ולפיכך פעילות הקולנוע הסתיימה. החברה פועלת לשילוב העובדים בבתי הקולנוע האחרים של הרשת."

רשת גלובוס מקס נרכשה לפני כשנה על-ידי קבוצת אלקו בשליטת האחים זלקינד בסכום של 144 מיליון שקל, זאת לאחר שנכנסה להקפאת הליכים בעקבות חובות אדירים בהיקף של למעלה למעלה מ-100 מיליון שקל. כיום היא מנוהלת על-ידי אייל מור, מנכ"ל הרשת.

גלובוס מקס היא אחת מ-3 החברות המרכזיות בישראל העוסקות של בתי קולנוע, והרווח התפעולי שלה עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה. החברה מפעילה כיום כ-11 מתחמי בתי קולנוע, ושתי מתחרותיה העיקריות הן סינמה סיטי ויס פלאנט.