נעילה מעורבת בוול סטריט; מניות הבנקים נפלו

בעוד נאסד"ק סיים בעליות את המסחר, דאו ג'ונס ו-S&P 500 ננעלו בירידות שערים • מניות בנק אוף אמריקה וסיטיגרופ נפלו במעל ל-3% • נטפליקס הודיעה על גיוס של 2 מיליארד דולר בהנפקת אגרות חוב המדורגות BB מינוס על ידי סוכנות S&P • לאחר שנסחרו לאורך רוב שעות היום בטריטוריה הירוקה, המדדים באירופה ננעלו בירידות של עד 0.6%

סוחרים בבורסת ניו יורק / צילום: רויטרס
סוחרים בבורסת ניו יורק / צילום: רויטרס

סקירת המסחר בשוקי ההון בעולם: דיווחים שוטפים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח, סחורות, מגמות, מדדים והמלצות אנליסטים

 

23:00

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל הערב במגמה מעורבת: S&P 500  ודאו ג'ונס  ירדו ואילו נאסד"ק  סיים בעליות שערים. United Technologies  וגולדמן סאקס  הובילו את הירידות בדאו ג'ונס, הסקטור הפיננסי הוביל את הירידות ב-S&P 500 ואפל  ואמזון  הובילו את העליות בנאסד"ק. 

לצד גולדמן סאקס, מניות בנקים נוספות סיימו את המסחר בירידות חדות. כך, בנק אוף אמריקה  וסיטיגרופ  איבדו מעל ל-3% וג'י.פי מורגן צ'ייס  איבד מעל ל-1%. תעודת הסל SPDR S&P Bank  נפלה גם. 

21:00

המסחר בבורסות וול סטריט מתנהל בשעה זו במגמה מעורבת: S&P 500  ודאו ג'ונס  יורדים ואילו נאסד"ק  עולה, בהובלת מניות אמזון  ואפל .

מניות הבנקים יורדות במסחר: בנק אוף אמריקה , סיטיגרופ , ג'י.פי מורגן צ'ייס  וגולדמן סאקס  נסחרות במגמה שלילית. גם תעודת הסל שעוקבת אחרי מניות הבנקים  יורדת. 

19:00

המדדים המובילים בבורסות אירופה ננעלו בירידות ברקע לתנודתיות שנרשמה בבורסות וול סטריט, ולאחר שהבוקר נרשמו עליות חדות בבורסות אסיה עם זינוק של יותר מ-4% במדד שנחאי. 

מדד הפוטסי הבריטי איבד 0.1%, מדד הקאק הצרפתי ירד 0.6% ומדד הדאקס הגרמני השיל 0.26%. הבורסה במילאנו איבדה 0.6%, וזאת על רקע התעקשות משר האוצר האיטלקי לדבוק בתקציב שגיבש ובכך המחלוקת מול האיחוד נמשכת.

בשעה זו המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים במגמה מעורבת, כאש מדד הנאסד"ק עולה 0.5% ומנגד מדד דאו ג'ונס מאבד 0.5%.

18:00

שעה וחצי מהפתיחה והמדדים חזרו לעליות, לאחר שביקרו בטריטוריה האדומה מוקדם יותר. מדד הנאסד"ק עולה 0.8%, המדדים S&P 500 ודאו ג'ונס נסחרים סביב רמות הפתיחה.

17:15

לאחר פתיחה חיובית המדדים המובילים בוול סטריט עברו לטריטוריה האדומה, כאשר המדדים יורדים בעד 0.5% במסחר עצבני.

באירופה המדדים המובילים נסחרים בטריטוריה האדומה, כאשר מדד הדאקס יורד 0.4%, מדד הקאק מאבד 0.5% ומדד הפוטסי ללא שינוי.

16:30

המדדים המובילים בבורסות וול סטריט נפתחו בעליות כאשר מדד הנאסד"ק מטפס 0.6%, הדאו ג'ונס עולה 0.36% מדד S&P 500 עולה בשיעור דומה.

נטפליקס  הודיעה על כוונתה להנפיק אגרות חוב בהיקף של 2 מיליארד דולר.

15:25

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בבורסות וול סטריט נסחרים כעת בעליות, כאשר החוזה על מדד הנאסד"ק מטפס ב-0.9%.

באירופה המדדים נסחרים בטריטוריה הירוקה, כאשר מדד הדאקס מטפס ב-0.6%, הקאק עולה 0.3% והפוטסי מטפס ב-0.8%.

ישראליות בוול סטריט

חברת אינטק פארמה  (סימול: NTEC), הודיעה היום על השלמת גיוס החולים לניסוי הפיבוטאלי פאזה שלישית הבוחן את הבטיחות והיעילות של גלולת האקורדיון קרבידופה/לבודופה בהשוואה ל-Sinemet, שהינה טבליה בשחרור מידי של קרבידופה לבודופה, לטיפול בתסמיני מחלת הפרקינסון (PD בחולי פרקינסון בשלב מתקדם. לניסוי גויסו 462 חולים שהתחילו בשלב הטיטרציה עם ה-Sinemet תוך כוונה שימשיכו כ-300 חולים לשלב הכפול סמיות (double-blind) של הניסוי. הניסוי מתבצע בכ-90 מרכזים רפואיים ברחבי ארה"ב, אירופה וישראל.

חברת סלקט ביוטכנולוגיה  (סימול: APOP), המפתחת טכנולוגיה לבידוד תאי גזע, דיווחה על הצלחה בפיתוח המיועד לייצור תעשייתי של טכנולוגיה המנצלת כדוריות מגנטיות מצופות בחלבון למיקסום היעילות והרחבת היכולת לייצר מוצרים מבוססי תאי גזע.

13:00

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מאותתים על עליות בפתיחת המסחר בארה"ב, כאשר החוזה על מדד הנאסד"ק עולה בעד 0.4%. 

באירופה המדדים נסחרים בעליות שערים קלות, כאשר מדד הדאקס עולה 0.4%, מדד הפוטסי מטפס בשיעור דומה והקאק עולה 0.2%. 

מנייתה של חברת התעופה הספרדית ריינאייר מזנקת ב-4% אחרי פרסום הדוחות הכספיים לרבעון. החברה רשמה אמנם ירידה של 6% ברווחים אך מנגד רשמה עלייה בהכנסות. לפני שלושה שבועות הנמיכה החברה את תחזית הרווח לשנה כולה ב-12%.

11:40

המסחר בבורסות אסיה הסתיים בשעה זו. בבורסות סין: בורסת שנגחאי  ננעלה בזינוק של יותר מ-4% ומדד המניות של שנזן  טיפס בכמעט 5%.

מדד הנג סנג  בהונג קונג עלה כמעט 2.5%. מדד ניקיי  היפני הוסיף לערכו 0.37% ומדד קוספי  הקוריאני ננעל בעלייה של 0.25%. 

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מאותתים על עליות בפתיחת המסחר. ברקע: עונת הדוחות לרבעון השלישי נמשכת השבוע עם דיווח החברות גוגל, טוויטר, אינטל ועוד

10:30 

יום המסחר בבורסות אירופה החל במגמה חיובית. והמדד הלונדוני, פוטסי , פתח את היום במגמה חיובית. מדד הפוטסי בבורסה האיטלקית  , מדד דאקס , מדד קאק  ומדד סטוקס 600  - כולם מוסיפים לערכם. 

08:00

 

בשעה זו מאפיינת מגמה חיובית את כל בורסות אסיה, מלבד הבורסה האוסטרלית . מדד שנחאי  בשעה זו הוסיף לערכו יותר מ-4%, ומדד ניקיי  היפני, שהתחיל את המסחר בירידה, הפך מגמה. 

בארה"ב תימשך היום עונת הדוחות הכספיים, ודיווחי החברות הגדולות עשויים להשפיע גם על ביצועי המניות בשווקים. 

06:00

המסחר בבורסות אסיה מתנהל במגמה מעורבת היום. כך, טוקיו  מדשדשת, בזמן שמדדי סין, הונג קונג  ושנחאי כללי , מזנקים. מחירי הנפט  רושמים עליות.

ביום ו' קפץ מדד שנחאי ב-2.58%, הנג סנג עלה ב-0.49%, ומדד טוקיו ירד ב-0.56%.

בורסות וול סטריט ננעלו בסוף השבוע במגמה מעורבת בסוף יום מסחר הפכפך, עם ירידות במדדי הS&P 500  והנאסד"ק . מדד הדאו התרומם.