הלבשה עליונה: אייזיק דבח מצרף שלושה חברי דירקטוריון חדשים לדלתא

בעלי המניות של חברת ההלבשה התחתונה דלתא אישרו השבוע את מינויים של ריצ'י האנטר, רינת גזית ושלמה שרף כחברי דירקטוריון • בשבועות האחרונים מכר בעל השליטה, אייזיק דבח, מניות דלתא בתמורה של 1.6 מיליון שקל

אייזיק דבח, בעל השליטה ומנכ"ל חברת אופנת ההלבשה התחתונה דלתא, מחזק את הדירקטוריון שלו, ומצרף אליו את ריצ'י האנטר, שלמה שרף ורינת גזית, אחרי שבתחילת השבוע בעלי מניות החברה אישרו את המינויים.

האנטר (49) הוא יו"ר רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס, שהצטרפה לבורסה המקומית בסוף 2017 ושותף בקבוצת ההשקעות גרין לנטרן, באמצעותה הוא מחזיק בשליטה בהולמס פלייס, מחלבות גד ועוד.

גזית (49) מייעצת בתחום מיזוגים ורכישות לחברות, בהן אורמת טכנולוגיות ומגל, וגם היא מכהנת כדירקטורית במליסרון ובכמה חברות נוספות, בהן החברה לפיתוח קיסריה.

שרף (69), שיכהן כדירקטור חיצוני (דח"צ) בדלתא, כיהן בעבר כמנכ"ל קבוצת עזריאלי, מנכ"ל חברת אלקטרה נדל"ן, וכיום משמש כדירקטור בכמה חברות ובהן חברת הנדל"ן המניב מליסרון.

דלתא  עוסקת בפיתוח, עיצוב, ייצור ומכירת מוצרי הלבשה תחתונה, גרביים, הלבשת ילדים, הלבשת פנאי והלבשת Activewear, ומחלקת את פעילותה למכירות מוצרים ממותגים ומוצרים למותגים הפרטיים של לקוחותיה.

בסיכום המחצית הראשונה של השנה הכנסותיה של החברה צמחו בכ-3% ל-673 מיליון דולר, אבל הרווח הנקי נשחק ב-4% ל-14 מיליון דולר.

בשבועות האחרונים מכר דבח מניות דלתא בתמורה של 1.6 מיליון שקל. העסקה, שנעשתה בבורסה באמצעות קרן המוחזקת על ידי דבח ובת זוגו, איווט, בנאמנות עבור ילדיהם, בוצעה לפי מחיר מניה של 108 שקל - דומה למחיר השוק. זאת, לאחר שמתחילת השנה נחלשה המניה בכ-9% ומשקפת לדלתא שווי של כ-2.7 מיליארד שקל.