מגייסים 2 מיליון שקל ומחזקים את הניסים

וגם: סטף ורטהיימר ולין הולסטין שומרי מסורת

אבי דותן ודודי ויסמן / צילום: פאביאן קולדורף
אבי דותן ודודי ויסמן / צילום: פאביאן קולדורף

ערב הגאלה של עמותת ידידי שלוה נערך אמש (א') כשהפעם היה זה תחת הכותרת "בכל יום קורים ניסים". בערב, שהתקיים במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה, נאספו מעל ל-2 מיליון שקל לטובת המשך פעילות העמותה, ובמהלכו הוענק אות המנהיגות החברתית לאנדרו דנוס, בעלי חברת ג'יימס ריצ'רדסון.

ארגון שלוה הוקם בשנת 1990 על-ידי קלמן ומלכי סמואלס, עם הפיכתו של בנם לנכה, עיוור וחירש. כאשר הוא חווה פריצת דרך ושיקום במהלך ילדותו, החליטה המשפחה לסייע למשפחות המתמודדות עם אתגרים דומים. 

באורחי הערב ניתן היה לפגוש בין היתר את אודי סביון, יו"ר אגודת הידידים ומנכ"ל דרך ארץ; דודי ויסמן, בעל השליטה בסונול; אבי דותן, מנכ"ל פי גלילות; איש העסקים חיים טייב; הדסה פתאל, מבעלי מלונות פתאל ואחרים.

הדסה פתאל   / צילום: פביאן קולדורף
 הדסה פתאל / צילום: פביאן קולדורף

סטף ורטהיימר ולין הולסטין שומרי מסורת

התעשיין סטף ורטהיימר וזוגתו לין הולסטין הגיעו בשבת האחרונה למוזיאון הפתוח בתפן, שם התקיים אירוע ההשקה לספרה של הולסטין - "אומנים בישראל: ממסורת לשינוי". 

באירוע אירחו בני הזוג אומנים ואמנים עליהם נכתב בספר, כאשר אלה הדגימו במקום את תהליך היצירה שכוללת עבודתם. הולסטין מציגה בספרה 40 אומנים ישראלים שכאלה, ממגזרים שונים.

"כבר 11 שנים, שאני חולקת את חיי עם סטף", סיפרה הולסטין לנוכחים. "בכל יום הוא מזכיר את חשיבותם של כישורים ויכולות לעתיד המדינה. ישראל ידועה כמדינת סטארט-אפ, אבל היצירתיות של המדינה לא שייכת רק לאנשי ההייטק - אני מצאתי בני אדם יצירתיים, ברעיונותיהם ובידיהם הם עושים דברים נהדרים", היא אמרה.

הגיעו לפרגן: בני המשפחה המורחבת; האמנית דינה רקאנטי ועוד אומנים ואמנים המופיעים בספר.

סטף ורטהיימר חלימה בושנאק ולין הולסטין   / צילום: אנצ'ו גוש סוכנות ג'יני
 סטף ורטהיימר חלימה בושנאק ולין הולסטין / צילום: אנצ'ו גוש סוכנות ג'יני

מצא בית: איתן זינגר מונה למנכ"ל מדלן

פלטפורמת הנדל"ן הדיגיטלית מדלן, הודיעה על מינויו של איתן זינגר למנכ"ל. בתפקידיו האחרונים שימש זינגר (49) כיזם החברות ספייסינג דיגיטל, אינדיבוק ופרובוק; הוא כיהן  למעלה מ-7 שנים כמנכ"ל פלטפורמת השוואת המחירים זאפ, וכמנכ"ל רשת דיונון. זינגר יחליף בתפקיד את רוה איתן, שיעבור להתמקד בהקמה וקידום של פרויקטים בפעילות העסקית והמוצרית של החברה.

מדלן הוקמה ב-2013 על ידי היזמים אסף רובין ואמיר ויינשטוק. לפני כשנתיים, הקימה את Localize, חברה בת אמריקאית המאפשרת לרוכשי דירות לקבל מידע על הנכס בו הם מתעניינים בביצוע עסקאות נדל"ן. מדלן מעסיקה 120 עובדים, 100 מהם בתל-אביב ו-20 במשרדי החברה בניו יורק.

זינגר אמר כי "אני מוצא דמיון רב בין זאפ של לפני מספר שנים למדלן. זאפ הפכה למדורת השבט של הקמעונאות בישראל והמקום ממנו מתחילה כל בדיקה על רכישת מוצר, בין אם זו מסתיימת בחנות פיזית או דיגיטלית. בפני מדלן ניצבות הזדמנויות משמעותיות אף יותר, מפני שהשוק הוא רחב, מורכב ועדיין בלתי מפוצח". 

איתן זינגר  / צילום: דרור כץ
 איתן זינגר / צילום: דרור כץ