הכפילים של משיח: הפרסומת של סלקום TV הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הוט היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף • הפרסומות לפוקס ולשופרסל, שתיהן באמצעות גיתם BBDO, הן המושקעות ביותר השבוע עם השקעה של כ-990 אלף שקל כל אחת

קמפיין סלקום TV / צילום מסך
קמפיין סלקום TV / צילום מסך

הפרסומת לסלקום TV בכיכובו של הקומיקאי אודי כגן היא האהובה ביותר השבוע. עם זאת, הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומדות על 30.1%.

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, שרושמת שיעורי זכירות הנמוכים ב-53% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 14.3%.

הפרסומת של פוקס ("BASIC IS BEAUTIFUL") והפרסומת של שופרסל, שתיהן באמצעות גיתם BBDO, הן המושקעות ביותר השבוע עם סך השקעה של כ-990 אלף שקל כל אחת.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 605, זאת לעומת 603 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32.3 מיליון שקל, לעומת 30 מיליון בשבוע שעבר. 

זכורות אהובות
 זכורות אהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988