יחיאל שמן הוא יו"ר ועד העובדים החדש בפלאפון

לדברי הוועד, שיעור ההשתתפות בבחירות היום עמד על 85% מתוך 2180 עובדים בעלי זכות בחירה

לוגו פלאפון
לוגו פלאפון

יחיאל שמן הוא יו"ר ועד העובדים החדש בחברת פלאפון. שמן גבר היום על המתמודדת ענבל זכות (77% לעומת 23%) והוא יחליף בתפקיד את ברק לוי שפורסם. לדברי הוועד שיעור ההשתתפות בבחירות היום עמד על 85% מתוך 2180 עובדים בעלי זכות בחירה.

יצויין כי הבחירות בפלאפון התקיימו בעקבות החלטתו של מקים ויו"ר הוועד היוצא ברק לוי לסיים את תפקידו ולעבור לכהן כמנכ"ל המכון למנהיגות בינ"ל של ההסתדרות.

שמן, בן 45, נשוי פלוס 4 עובד כמהנדס בחטיבת ההנדסה בחברה ומכהן כחבר ועד והאחראי על הרגולציה מאז הקמת התאגדות העובדים.

יו"ר ה,ועד הנכנס, יחיאל שמן, אמר כי "אני מודה לכל העובדים על הנצחון והתמיכה הסוחפת. הדבר מטיל עלי ועל חברי הוועד אחריות גדולה לעמוד באתגרים הצפויים לנו ולהבטיח את עתיד ותנאי העובדים". עוד אומר שמן " אין לי מילים להודות ליו"ר הוועד היוצא ברק לוי אשר סלל לכולנו את הדרך והנהיג אותנו גם במאבק ההירואי להקמת התאגדות העובדים בפלאפון וגם בחתימה על שני ההסכמים הקיבוצים שנחתמו בחברה".

ברק לוי, יו"ר הוועד היוצא, אמר היום: "הקמת הוועד הייתה הפרק המשמעותי ביותר בחיי המקצועיים, ואין מאושר ממני לראות בכל יום את עובדי פלאפון הולכים גאים וחזקים במסדרונות החברה, במוקדים ובשטח. אני שמח שהצלחנו להשאיר את ההגה בידיים בטוחות וטובות, ואין לי ספק שועד העובדים יצליח לשמור על מעמדו פורץ הדרך בעולם העבודה בישראל".