בן & ג'ריס מציגה: גלידה חדשה נגד טראמפ במהדורה מוגבלת

חברת הגלידות האמריקאית השיקה היום את "Pecan Resist" - טעם גלידה במהדורה מוגבלת במחאה נגד מדיניות ממשל טראמפ • באתר בן & ג'ריס אפשר אף להירשם להפגנות ואירועי מחאה עתידיים שמתוכננים נגד נשיא ארה"ב ומדיניותו

הטעם החדש של בן & ג'רי'ס Pecan Resist / צילום: באדיבות Ben & Jerry's
הטעם החדש של בן & ג'רי'ס Pecan Resist / צילום: באדיבות Ben & Jerry's

חברת הגלידות האמריקאית בן & ג'ריס (Ben & Jerry's) הודיעה היום (ד') על השקת טעם חדש במהדורה מוגבלת בארצות-הברית בלבד - Pecan Resist.

הטעם החדש יהיה מורכב מגלידת שוקולד, חתיכות פאדג' לבן וחום, פקאנים, אגוזי מלך ושקדים מצופים שוקולד.

מלבד מגוון אגוזים והפתעות מתוקות, הטעם שהושק היום מתובל גם במחאה פוליטית - מדובר במהדורת גלידה שהושקה במחאה נגד המדיניות הרגרסיבית והמפלה של ממשל דונלד טראמפ. שם המהדורה הוא משחק על המצלול של המשפט "We Can Resist" האהוב על מתנגדי הנשיא.

קופסת הפיינט של המהדורה המחאתית החדשה כוללת איור מיוחד של מהגרות ופליטות, חברות הקהילה האפרו-אמריקאית והלהטב"ית. בנוסף, המהדורה יצאה בשיתוף-פעולה עם ארבעה ארגונים הפועלים למען סובלנות, התנגדות שקטה לנשיא טראמפ וקידום ערכי שוויון בארה"ב.

באתר המיוחד שפתחה בן & ג'ריס לטעם הגלידה החדש ניתן להירשם לכל אחד מהארגונים, לתמוך בעצומה ולהתעדכן על הצעדות וההפגנות הבאות ברחבי ארה"ב.

הארגונים השותפים להשקה הם Color Of Change, המפעיל קמפיינים להפסקת פרקטיקות לא הוגנות כלפי האוכלוסייה האפרו-אמריקאית; Honor The Earth, שפועל למען שיפור תנאי אקלים, עצירת ההתחממות הגלובלית וצדק סביבתי; Neta, איגוד גופי תקשורת עצמאיים המובל על-ידי היספנים-אמריקאים ומקסיקנים לאורך גבול טקסס-מקסיקו; וארגון הנשים Women's March, שחרט על דגלו את העשייה למען שינוי חברתי ושוויון מגדרי.