על רקע אי-הוודאות: רשת מקפיאה את הפקת "משחקי השף"

הפקת "משחקי השף" כבר יצאה לדרך ותמשיך לעבוד עד סוף נובמבר, אך צילומי התוכנית עצמה יידחו לפחות ב-3 חודשים

"משחקי השף קונדיטור" / צילום: רשת 13
"משחקי השף קונדיטור" / צילום: רשת 13

על רקע אי-הוודאות בנוגע למיזוג בין רשת וערוץ עשר, ברשת ממשיכים לעצור כל תוכנית שלא מספקת תוצאות גבוהות במבחן הרייטינג: כעת רשת מקפיאה את הפקת התוכנית "משחקי השף" במספר חודשים. ההפקה של "משחקי השף" כבר יצאה לדרך ותמשיך לעבוד עד סוף נובמבר, אבל צילומי התוכנית עצמה יידחו לפחות ב-3 חודשים.

"משחקי השף" הוא פורמט שפותח ברשת והולך עמה עוד מהתקופה שהייתה חלק מערוץ 2. רשת שידרה בערוץ 2 שתי עונות של התוכנית, ואחרי הפיצול שודרה עונה נוספת.

בעונות הראשונות נחשבה התוכנית להצלחה גדולה. כך, למשל, פרק הגמר של העונה הראשונה הניב לרשת רייטינג של כ-32% בממוצע, ובעונה השנייה עמד הרייטינג של תוכנית הגמר על ממוצע של כ-30%; אך פיצול ערוץ 2 העמיד המבחן את הרייטינג של רוב הפורמטים ששידרו בעלות הרישיון לפני כן.

העונה האחרונה של "משחקי השף", ששודרה כבר במסגרת שידורי רשת 13, הניבה רייטינג שונה לגמרי: הרייטינג של פרק הגמר עמד על פחות מ-14%. בימים אלה משודרת ברשת "משחקי השף קונדיטור". 

כפי שנחשף ב"גלובס" בשבוע שעבר, רשת הודיעה לחברת ההפקה אבוט-המאירי על הקפאת תוכנית שידוכים מושקעת שהפקתה כבר יצאה לדרך. בעקבות ההודעה פוטרו כל אנשי ההפקה. ימים ספורים קודם לכן, כשברקע נתוני רייטינג מאכזבים במיוחד, החליטו ברשת להוריד את התוכנית לפני המתוכנן.

ברשת בחרו שלא להגיב לידיעה.