מאות עובדי בזק בינלאומי מפגינים לקראת ישיבת דירקטוריון בזק: "מיזוג - טיפשות"

העובדים קוראים להשבית את החברה ולא לאפשר מיזוג שיפגע בפרנסתם • חברי דירקטוריון בזק בינלאומי אמורים להתכנס ולדון בשעה זו במהלכים הבאים במסגרת איחוד הפעילויות של בזק בינלאומי פלאפון ו-yes • בעקבות ההפגנה הודיעו חברי הדירקטוריון כי הישיבה עוברת לבזק, ולא תתקיים במשרדי החברה בפתח תקווה

הפגנת עובדי בזק בינלאומי / צילום: תמר מצפי
הפגנת עובדי בזק בינלאומי / צילום: תמר מצפי

מאות עובדי בזק בינלאומי מפגינים בשעה זו מול משרדי החברה בפתח תקווה לקראת ישיבת דירקטוריון בזק, שאמורה להתכנס ולדון בשעה זו במהלכים הבאים במסגרת איחוד הפעילויות של בזק בינלאומי פלאפון ו-yes. העובדים מתארגנים במסגרת מאבק לשמירת זכויותיהם על רקע איחוד פעילויות החברות בנות בבזק. בעקבות ההפגנה חברי הדירקטוריון הודיעו כי הישיבה עוברת לבזק, ולא תתקיים במשרדי החברה בפתח תקווה.

העובדים מניפים שלטים וקוראים למהלך האיחוד "מיזוג - טיפשות", משמיעים קריאות ביקורת נגד חברי הדירקטוריון וקוראים להשבית את החברה ולא לאפשר מיזוג שיפגע בפרנסתם.

יקי חלוצי, יו"ר איגוד התקשורת וההייטק בהסתדרות, אמר כי "בזק בינלאומי היא חברה מצוינת עם ועד עובדים מצוין, ואם צריך החברה תשבות". לימור ליברמן לביא, יו"ר ועד העובדים, הוסיפה ואמרה כי "העובדים ישבו בשקט 5 שנים, אנחנו נשנה את הכללים בחברה הזו. אני פוגשת עובדים חושדים והכעס הוא בצדק.

"החברה שלנו היא המובילה מבין השלוש ומנסים לחבר אותנו עם פלאפון, שאין קשר בינינו. המטרה היא להבהיר דירקטוריון שהם לא ינהלו מו"מ כמו שהם רוצים. לא מוציאים הודעות לתקשורת ולא נאפשר שיפגעו בנו ויפרקו לנו את הבית".

הפגנת עובדי בזק בינלאומי / צילום: תמר מצפי
 הפגנת עובדי בזק בינלאומי / צילום: תמר מצפי